• merlinmia

harembyxa????

Är detta ett skämt?
    Jag vill absolut inte tracka ner på er som tycker om detta men shit alltå varken jag eller pojkvän kan hålla oss för skratt när reklamen kommer...
    Börjar jag bli gammal??
    Kan inte ngn förklara för mig varför...
    Ser det inte väldigt lustigt ut?
    Finns det ngn som håller med mig eller är jag ensam i världen?

• Svar på tråden harembyxa????
  • Anna83

min syster har sånna som hemmabyxor och verkar tycka om dom =)
    men jag tycker inte att dom är fina alls =)

• linjes

Dom är säkert jättesköna men ack så gräsligt fula

• Loup Garou

Kan knappt heller hålla mig för skratt när den reklamen kommer! De är verkligen fula!!!

Loppan Bf 24/7 2009
  • Karlsson

Här skrattar vi och barnen ikapp med varandra när denna modell dyker upp i rutan
    Skulle vara kul att höra hennes åsikter om byxan som hon gör så gott hon kan för att den ska sälja

PS! Sonen 8 år kallar dom för bajsbyxor. Han tror att man med lätthet kan bajsa på sig utan att det märks, byxan fångar upp

• merlinmia

Funderar på att köpa å ha med till bb det måste ju vara den ultimata gömma-den-berömda-stora-binda- byxan eller??

• linjes
    merlinmia skrev 2009-03-29 20:24:32 följande:
    Funderar på att köpa å ha med till bb det måste ju vara den ultimata gömma-den-berömda-stora-binda- byxan eller??
    Eller om ungen bara ploppar ut så ramlar den säkert i byxorna
  • Flapper

Galet FULA! Skulle inte ha på mig dom ens om jag fick betalt!

Men som föregående inlägg påpekar så måste de ju vara tippen som BB-bindgömmare eller bebisuppfångare... Hahahha!

• Flapper
    Flapper skrev 2009-03-29 20:36:58 följande:
    Galet FULA! Skulle inte ha på mig dom ens om jag fick betalt! Men som föregående inlägg påpekar så måste de ju vara tippen som BB-bindgömmare eller bebisuppfångare... Hahahha!
    Tippen? Toppen kanske...
  • merlinmia

Jaa, det är ju helt grymt ju! Vi har hittat syftet med byxan!
    Jag undrar lite oxå om den sitter fint över rumpan men hon visar ju aldrig den delen för mig är det nästan avgörande hur en byxa sitter just över rumpan som spelar roll om jag köper eller inte...

• zazla

De på reklamen för Gina Tricot är ju skitfula! De är ju tajta nedaför knäna, det ser inte klokt ut! Däremot kan jag tycka att de som är pösiga hela vägen ner är fina.

Svar på tråden harembyxa????