• merlinmia

harembyxa????

Är detta ett skämt?
    Jag vill absolut inte tracka ner på er som tycker om detta men shit alltå varken jag eller pojkvän kan hålla oss för skratt när reklamen kommer...
    Börjar jag bli gammal??
    Kan inte ngn förklara för mig varför...
    Ser det inte väldigt lustigt ut?
    Finns det ngn som håller med mig eller är jag ensam i världen?

• Svar på tråden harembyxa????
  • Flapper
    merlinmia skrev 2009-03-29 20:37:33 följande:
    Jaa, det är ju helt grymt ju! Vi har hittat syftet med byxan! Jag undrar lite oxå om den sitter fint över rumpan men hon visar ju aldrig den delen för mig är det nästan avgörande hur en byxa sitter just över rumpan som spelar roll om jag köper eller inte...
    Fast de gigantiska bindorna fyller ju ut ordentligt...
  • jenny99

Dom är vrål snygga OM man är en snygg smal tjej.

• cajsasmamma
    jenny99 skrev 2009-03-29 20:44:05 följande:
    Dom är vrål snygga OM man är en snygg smal tjej.
    Vill se bild-bevis... För även om man är smal och snygg så tror jag inte att byxora blir snyggare i mitt tycke iallafall..
  • Flapper
    cajsasmamma skrev 2009-03-29 20:53:06 följande:
    Vill se bild-bevis... För även om man är smal och snygg så tror jag inte att byxora blir snyggare i mitt tycke iallafall..
    Näpp, håller med. Tjejen i reklamen är ju knappast tjock...
  • Trynträ

Jag har hittat ett syfte med byxorna. Borde man inte kunna använda dem som gravidbyxor och stoppa in magen i pöset?

• TinaLi

Dom på Gina-reklamen är superfula!
    Men jag har dom här:
    halens.scene7.com/is/image/Halens/tpl_MainImage_p&$layer_1_pos=112,172&$layer_1_src=is{Halens/u-126722-1?wid=224}&$if_MainImage_p$

supersköna o faktiskt snygga! fast jag inte är fan av harembyxor. Finns även vissa som är mer baggy som ser helt okej ut.
    Men tajts-modellen ser bara ut som nån som skitit på sig o hängt en tygblöja för o dölja...eller nått *s* skitfult!

(¯`°?.¸ ♥ღ ¸.?°`¯) www.tinali.blogg.se/gravid (¯`°?.¸ ♥ღ ¸.?°`¯)
  • BimBim o Knorrans Mamma
    merlinmia skrev 2009-03-29 18:06:40 följande:
    Är det ngn som sett dem IRL? Jag har bara sett dem på gina tricot...Finns det fler affärer som säljer dem?Funderar bara för skojs skull köpa ett par å visa upp för pojkvän jag tror han hade dött seriöst!! hehe (",)
    www.halens.se/ProductPage.aspx&tm=83&gclid=CNDf24LpyJkCFZCD3godNTOptw&tduid=2c1d817da89907e3878eeec071cbfc08

www.laredoute.se/ListPage/ListPageSearch.aspx&BoutiqueId=&Hits=0&SimpleSearch=True&ST=S%c3%b6k
  • merlinmia

Det var en skinnrock på den länken i och försig snygg men det ändrade inte min syn på haremsbyxor (",)

• Mara
    merlinmia skrev 2009-03-29 18:06:40 följande:
    Är det ngn som sett dem IRL? Jag har bara sett dem på gina tricot...Finns det fler affärer som säljer dem?Funderar bara för skojs skull köpa ett par å visa upp för pojkvän jag tror han hade dött seriöst!! hehe (",)
    Såg en tjej idag på ikea som hade såna byxor. På henne såg det inte helt gräsligt ut, men själv skulle jag inte komma på tanken
  • BimBim o Knorrans Mamma

Fan va bra! Där sa ni nåt! Ska ju föda om 2 mån. Ska definitivt köpa ett par o tamed till BB

Svar på tråden harembyxa????