• merlinmia

harembyxa????

Är detta ett skämt?
    Jag vill absolut inte tracka ner på er som tycker om detta men shit alltå varken jag eller pojkvän kan hålla oss för skratt när reklamen kommer...
    Börjar jag bli gammal??
    Kan inte ngn förklara för mig varför...
    Ser det inte väldigt lustigt ut?
    Finns det ngn som håller med mig eller är jag ensam i världen?

• Svar på tråden harembyxa????
  • 3barnsmor till 4

Men seriöst... Inte ens Ginas as-snygga modell ser bra ut i dem, vem faan ska då göra det??? Undrar just vilka som kommer gå på detta mode... Ska föda i oktober, tror ni att de finns kvar i butiken då eller ska man köpa nu, så att man kan dölja magen/bebisen/bindan med menar jag...

- - Lova 080516 - - Bebisen 091010 - -
  • Mirva
    3barnsmor till 4 skrev 2009-03-30 00:47:59 följande:
    Men seriöst... Inte ens Ginas as-snygga modell ser bra ut i dem, vem faan ska då göra det??? Undrar just vilka som kommer gå på detta mode... Ska föda i oktober, tror ni att de finns kvar i butiken då eller ska man köpa nu, så att man kan dölja magen/bebisen/bindan med menar jag...
    Tänker du föda Muhammed? Haremsbyxan är till för att bäras av muslimska män och ser ut som de gör ifall att Muhammed skulle råka återfödas, så att Muhammed landar mjukt i byxan istället för att hamna på den hårda marken.
  • Pelargonen
    Mirva skrev 2009-03-30 02:41:08 följande:
    Tänker du föda Muhammed? Haremsbyxan är till för att bäras av muslimska män och ser ut som de gör ifall att Muhammed skulle råka återfödas, så att Muhammed landar mjukt i byxan istället för att hamna på den hårda marken.
    Tror muslimer att män kan föda barn? Det visste jag inte.
  • cajsasmamma
    3barnsmor till 4 skrev 2009-03-30 00:47:59 följande:
    Köp byxorna redan nu... för du kan ju använda dom som mamma byxor i sommar bara dra över magen och vips så ha du mamma-piratbyxor... Och sen kan du använda dom efter år och dölja mammut-bindan...
  • Mirva
    Pelargonen skrev 2009-03-30 07:57:10 följande:
    Tror muslimer att män kan föda barn? Det visste jag inte.
    Ja, eller rättare sagt de tror att de kan föda muhammed, för ingen kvinna kan väl göra det.
  • Izzo

som 80-talist blir jag svimm färdig av detta hemsak mode kommer tillbaka, hela 80-90 talet var galna mode år, hjälp ja gär nog gammal nu...

• cajsasmamma
    Izzo skrev 2009-03-30 14:05:00 följande:
    som 80-talist blir jag svimm färdig av detta hemsak mode kommer tillbaka, hela 80-90 talet var galna mode år, hjälp ja gär nog gammal nu...
    Va hade ni hemska kläder(mode) på 80talet??? Jag trodde alla tyckte om axelvaddar , knallgulakläder och pudelfrissa... Ack så fel jag hade då!!!
  • mammatalman

mmm säkert bra om man har svamp eller vårtor eller nått annat som kliar o gör ont i underlivet. eller om man är sydd efter ha fött barn.

• Leefen

Jag är ägare till ett par! Det är dom skööööönaste byxorna man kan ha när det är varmt. Hade mina i Thailand när jag var där, dom var sååååå sköna att gå i. Luftade skönt!

★ ♥ Melwin 29/1 2009 ♥ ★ www.leenilsson.blogg.se
  • miss nöjd

Är ju skitbra om man är snattare ;) bara hiva ner div grejer *s*
    nä, ärligt- ser ju ut som man bajsat på sig mååånga gånger eller ngt. skulle inte använda dem om det så bara var jag som såg mig i dem... usch

Svar på tråden harembyxa????