• merlinmia

harembyxa????

Är detta ett skämt?
    Jag vill absolut inte tracka ner på er som tycker om detta men shit alltå varken jag eller pojkvän kan hålla oss för skratt när reklamen kommer...
    Börjar jag bli gammal??
    Kan inte ngn förklara för mig varför...
    Ser det inte väldigt lustigt ut?
    Finns det ngn som håller med mig eller är jag ensam i världen?

• Svar på tråden harembyxa????
  • The past is now

Otroligt fult mode och jag förstår verkligen inte modeskaparna. VEM är det riktat till? Småbarn,tonåringar,tanter...eller vad!?

• romani beauty
    Mirva skrev 2009-03-30 02:41:08 följande:
    Tänker du föda Muhammed? Haremsbyxan är till för att bäras av muslimska män och ser ut som de gör ifall att Muhammed skulle råka återfödas, så att Muhammed landar mjukt i byxan istället för att hamna på den hårda marken.
    det är konstig myt som tyvärr spritts i svenska religonsläroböcker. OT
  • Tant Green

The past is now skrev 2009-03-30 19:24:40 följande:

Otroligt fult mode och jag förstår verkligen inte modeskaparna. VEM är det riktat till? Småbarn,tonåringar,tanter...eller vad!?
    Knappast "tanter" i alla fall eftersom vi hade dem på 80-talet och vägrar göra det igen ;- Det är nog snarare tonåringar som förväntas gå på det den här gången också
  • The past is now
    Tant Green skrev 2009-03-30 19:28:44 följande:
    The past is now skrev 2009-03-30 19:24:40 följande: Knappast "tanter" i alla fall eftersom vi hade dem på 80-talet och vägrar göra det igen ;- Det är nog snarare tonåringar som förväntas gå på det den här gången också
    Jag är född på 70-talet och när det var det ljuva 80-talet med alla dessa oootroligt snygga kläder så var jag 1 av dom som vägrade klä mig som ett förvuxet barn med megablöja. Men ja..det är sorgligt att skiten kommer tillbaka.
  • Sol och Måne

Haha jag håller med dig det ser fruktansvärt ut

• Tant Green
    Mollan skrev 2009-03-29 22:08:20 följande:
    Haha, ja de är hemska! Jag vägrade dem som tonåring på 80-talet med, och då gick nästan alla omkring i dem under några månader. Kan det ha varit -87?
    1984 tror jag, jag gick åtminstone på högstadiet. Jag hade ett par, fast de var inte så där tajta under knäna. De var väldigt sköna, men bättre på en 15-åring än på en 40-åring
  • merlinmia

Mohaha... Nu har även jag sett dem IRL... HE he mohaha (",)

• miniGrynet

Har inte läst igenom tråden ännu - men jag håller med dig TS.
    Vet inte riktigt hur det är med dom... har faktiskt inte sett ett enda par ute på stan, bor i Sthlm, men på reklamen ser man dom ju... Inte snygga!
    Ser lite ut som tjejers modell på jeans med häng som killarna har.

• miniGrynet
    jenny99 skrev 2009-03-29 20:44:05 följande:
    Dom är vrål snygga OM man är en snygg smal tjej.
    Men vart är tjejen i reklamen inte smal??
  • miniGrynet

Lina 1987 skrev 2009-03-29 23:44:20 följande:

Tänker på de där programmet, Simpor och Grodfötter när jag ser dom. Vilka gräsliga byxor!
    Haha - just det!! Klockrent!
  • BimBim o Knorrans Mamma

var på gekås idag. Där fanns dessa otäcka byxor för 99 spänn. HUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Såg att nån undrade om fler sålde dem än gina.

Svar på tråden harembyxa????