• merlinmia

harembyxa????

Är detta ett skämt?
    Jag vill absolut inte tracka ner på er som tycker om detta men shit alltå varken jag eller pojkvän kan hålla oss för skratt när reklamen kommer...
    Börjar jag bli gammal??
    Kan inte ngn förklara för mig varför...
    Ser det inte väldigt lustigt ut?
    Finns det ngn som håller med mig eller är jag ensam i världen?

• Svar på tråden harembyxa????
  • jenny99

jag skrev inte att jag sett en snygg tjej i dom än

• Lovan

De är ju heeeeemska!!! *spyr*

C'mon - let's göra get-ragu!!!
  • fjäilen

jag såg dessa byxor för ca 5år sedan,(innan de blev så här populära)
    en fjortis gick runt i dem och tyckte hon var jätte tuff, det är ett av det fulaste jag sett! och nu när det tydligen är "inne" med... nej sågar dem direkt,här blir de inga harembyxor! it´s a big no no!!

• Ankissen

Gräsliga tycker jag! Om detta är vad man måste gilla för att vara ung har jag definitivt gått och blivit till åren kommen...

• Mollan

Haha, ja de är hemska! Jag vägrade dem som tonåring på 80-talet med, och då gick nästan alla omkring i dem under några månader. Kan det ha varit -87?

• La Lola
    Mollan skrev 2009-03-29 22:08:20 följande:
    Haha, ja de är hemska! Jag vägrade dem som tonåring på 80-talet med, och då gick nästan alla omkring i dem under några månader. Kan det ha varit -87?
    Ja....-87 kan stämma jättebra.
    *mamma till Alma snart 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Lina 1987

Tänker på de där programmet, Simpor och Grodfötter när jag ser dom. Vilka gräsliga byxor!

• Pelargonen
    Trynträ skrev 2009-03-29 20:54:54 följande:
    Jag har hittat ett syfte med byxorna. Borde man inte kunna använda dem som gravidbyxor och stoppa in magen i pöset?
    Låter bra. Måste man akutbajsa går ju det också. Praktiska brallor det där!
Svar på tråden harembyxa????