Inlägg från: Stora syster |Visa alla inlägg
  • Stora syster

Järfällaföräldrar 5

Usch, man får ju lite panik när man hör om hur ofta/ mkt alla små e sjuka när de börjar på dagis! Vi har ju haft dagmamma till de stora, undrar om vi ska välja det till Nilo också? Har absolut inte lust att vabba varje månad! Kommer ju va svårt också eftersom jag förhoppningsvis har ett jobb som nyutexad då, då måste man ju verkligen jobba så man kommer in i jobbet! (fint att jag nojar för det nu, men planering...)

Tack Karin förrresten, du e vår lilla hacker!

Misses, hade gärna sett hur ni fixat hemma, men slutar sent hela veckan.. blä...

Fruisen, nu tar du o föder!!

• Stora syster
    Mirix skrev 2009-03-30 07:29:11 följande:
    såg att karro var uppe kl 4 imorse, slutade plötsligt att vara avis..
    Nja, vaknade faktiskt av mig själv vid halv sex! Ditt ur visar svensk vårtid?
  • Stora syster

Tur att amn kan maximera sin tid i detta fängelse man kallar skolan... Trist bara att ksärmen inte visar allt... O att felskrivningarna blir många, men det får ni stå ut med, hehe!

• Stora syster

Säkerligen, det där j-a facebook! Nu e det bara två timmar kvar, vet inte om man kan ångra sig? det e mest dravel här... o inte skriver ni nåt i tråden så man kan läsa under tiden heller! Kom igen nu tjejer! berätta nåt kul nu!

• Stora syster

Jonta sa precis att han undrar hur jag inte vill va hemma, för vår son e så söt! så de har det nog bra (idag iaf, vi får väl se efter tio veckor, haha!) Vad glad jag e förresten att Nilo inte har sömnproblem (fick ju min beskärda del med de två andra...), så vi slipper såna där kurer o grejs! Men du e ju supermom, så det lär gå som en dans! *lyckospark på rumpan*

• Stora syster

Jaha, så var man redo för en ny dag i skolan... Synd att det inte blir nå prommisar för mig numer.. snyft! Får väl logga in när jag kommer till föreläsningen, tur man kan sitta långt bak så ingen ser vad man gör m datan, alla tror ju man antecknar (finns nån sån ambitiös människa längst fram...) Jag skriver inte ens så snabbt at det skulle löna sig! heheh!

• Stora syster

Mirix, du kan va lugn, det e en vimsig docent som pratar om dopaminhalter i hjärnan vid Parkinsons sjukdom, det dröjer innan nån av oss i tråden har det... (sen idkar jag simultankapacitet...)

• Stora syster

Urv, hahahha! Känns det inte jobbigt att va så synisk ;)

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5