Inlägg från: Stora syster |Visa alla inlägg
  • Stora syster

Järfällaföräldrar 5

Åh, nu får vi tydligen snart fika! Kanske en chans att få sol?

• Stora syster

Bra tips Flurran, man kan tro att du e släkt m "Matglad"! ;)

• Stora syster

Ja, vi var tvungna att stänga av värmepumpen igår o öppna altandörren! Jippie! (fördelen m vårt hus i söderläge o stora fönster, nackdel på vintern dock..)

apropå billig mat, har ni grillälskare(o andra) sett att de säljer oxfile för 149:- på Hemköp Jakobsberg!! väldigt bra pris m tanke på vad den brukar kosta! Går ju utmärkt att släng in i frysen! Ska åka förbi ikväll o se om det finns ngr kvar!

• Stora syster

ja! ugnsbakade rotfrukter e mums! tycker jag men inte sambon dock! Det svåraste e att hitta rätter som alla gillar, nackdel att ha spridning i åldrarna hos barnen... O snart en bebis som ska äta av vår mat också, puh! I vår familj e alla utom jag väldigt kräsna o äter inte ditten o datten, förutom nilo som verkar gapa snällt åt det mesta, han blir istället ledsen varje middag då han inte får smaka!

• Stora syster

bt, vet inte vilken fredag som vi senast lagade mat, knappt nån lördag heller! Vem orkar?! När jag e hemma äter jag i stort sett bara mackor...

har ingen kontakt m Sanna?, vill inte direkt ringa o störa, men hon vet väl att vi tänker på henne!?

• Stora syster

Elin, vad vi har väntat o längtat ;) Hur e läget då?

Anna, jag vet inte om jag hinner dit alls, el om det finns några kvar, men om det ligger en hel hög m fina fileer där så snor jag åt mig en åt deig med, finns att avhämta från vår frys isf!

Karin, jobba inte ihjäl dig nu, lätt att ta i för mkt, kan inte din stand-in ta ngr av dina mejl typ (verkar ju lite mkt m 300!)

• Stora syster

Ol BT, men lova att ta det lugnt så du inte förtar dig!!! ;)

• Stora syster

nej du "Flingan" (lite klatchigt va?), det e en onormal omöjlighet att läsa, fatta, begripa och sen KOMMA IHÅG allt nonsens vi skrivit om här! det gör ju knappt vi själva... Men igen; välkommen back!

Sanna, vad skönt! Tänkte mkt på er igår!!

• Stora syster

fruisen, mysiga bilder, han var stor men liten!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5