Järfällaföräldrar 5
Åh, nu får vi tydligen snart fika! Kanske en chans att få sol?
Åh, nu får vi tydligen snart fika! Kanske en chans att få sol?
Bra tips Flurran, man kan tro att du e släkt m "Matglad"! ;)
Ja, vi var tvungna att stänga av värmepumpen igår o öppna altandörren! Jippie! (fördelen m vårt hus i söderläge o stora fönster, nackdel på vintern dock..)
apropå billig mat, har ni grillälskare(o andra) sett att de säljer oxfile för 149:- på Hemköp Jakobsberg!! väldigt bra pris m tanke på vad den brukar kosta! Går ju utmärkt att släng in i frysen! Ska åka förbi ikväll o se om det finns ngr kvar!
ja! ugnsbakade rotfrukter e mums! tycker jag men inte sambon dock! Det svåraste e att hitta rätter som alla gillar, nackdel att ha spridning i åldrarna hos barnen... O snart en bebis som ska äta av vår mat också, puh! I vår familj e alla utom jag väldigt kräsna o äter inte ditten o datten, förutom nilo som verkar gapa snällt åt det mesta, han blir istället ledsen varje middag då han inte får smaka!
bt, vet inte vilken fredag som vi senast lagade mat, knappt nån lördag heller! Vem orkar?! När jag e hemma äter jag i stort sett bara mackor...
har ingen kontakt m Sanna?, vill inte direkt ringa o störa, men hon vet väl att vi tänker på henne!?
Flurran, du e duktig!
Elin, vad vi har väntat o längtat ;) Hur e läget då?
Anna, jag vet inte om jag hinner dit alls, el om det finns några kvar, men om det ligger en hel hög m fina fileer där så snor jag åt mig en åt deig med, finns att avhämta från vår frys isf!
Karin, jobba inte ihjäl dig nu, lätt att ta i för mkt, kan inte din stand-in ta ngr av dina mejl typ (verkar ju lite mkt m 300!)
Ol BT, men lova att ta det lugnt så du inte förtar dig!!! ;)
nej du "Flingan" (lite klatchigt va?), det e en onormal omöjlighet att läsa, fatta, begripa och sen KOMMA IHÅG allt nonsens vi skrivit om här! det gör ju knappt vi själva... Men igen; välkommen back!
Sanna, vad skönt! Tänkte mkt på er igår!!
fruisen, mysiga bilder, han var stor men liten!