Järfällaföräldrar 5
Saknar också Elin!! (hoppas hon smygläser på nåt sätt.)
Saknar också Elin!! (hoppas hon smygläser på nåt sätt.)
De e bra ibland de där karlarna Marina!! ;)
Ja Tip, förstår dig, även om du har en lite fetare utbildning än mig i bagaget! Man kommer ju till en point där man vill bestämma vad man ska syssla med, få känna att man får når gjort, nåt vettigt... att man lixom kan bocka av grejer på att göra listan.
Bra där Sanna! har den värsta chocken lagt sig nu, att du e beordrad sängläge menar jag? Du får tänka att det trots allt inte är så jättelänge innan han kommer ut, du får hitta på skoj saker varje dag, som fl tex...
Men stackars liten, Nilo var ju också tvungen att åka in o andas adrenalin för nån månad sen, som tur var bara en gång iaf, krya på liten!
Misses, vad kul med ett nytt jobb iaf! Hoppas du kommer trivas då! Bland tanter o farbröder!
sanna, känner igen det där med att man blir stressad över alla måsten, särskilt när man ser dem... hade samma problem när jag inte kunde uträtta så mkt när jag väntade Nilo. It sucks!
Sanna, tänker på dig, trodde verkligen inte det skulle gå så fort! Håller alla tummar som går!!!
Matglad; vi har haft ganska höga matkostnader (vet att du frågade Anna, men intressant diskussion!) då jag som du har sprungit o småhandlat m vagnen... När vi haft matlista(dock svårt att komma på alla maträtter som vanligt) har vi dock kunnat veckohandla utefter den o hålla ner kostnaderna väsentligt! Det skiljer faktuiskt tusenlappar! Men sen beror det ju på vem som handlar också, jag köper mkt mer frukt o grönsaker, o passar på att handla vid extrapriser, även om det inte står på listan. arln e mer att han handlar det som e på listan, ibland glöms nån liten detalj bort... Jag har ju dock övat ett par år extra på att va ekonomisk, så det e lite orättvist ;)
Ja, precis så, kolla extrapriser kan ju bli en sport! det jobbiga tycker jag e när man inte e hemma på dagarna utan måste spendera helgen i mataffärn, jag slipper ju tex gärna handla m barnen, hur gör ni andra, har ni m bilbarnstolen i kundvagnen? Vi har m barnvagnen så en kör den o en kundvagnen, men då måste man ju va två!!
Mirjam, ja det e fantasktiskt hur "de andra" klarar av att ta över hemma! Svårare för oss andra som e vana att ha kollen!