-
hon ligger på ett täcke på golvet, mage eller rygg dvs hon rullar själv och flyttar runt lite.Mirix skrev 2009-05-19 15:08:28 följande:Tip: när du skriver att E lekte med sin tygbok i 2 h, hur låg hon då? på mage/rygg eller i babysitter? Mira kan hålla grejer rätt länge nu o även ta upp ibland om hon tappar men e rätt dutigt fortfarande med tappande biten.. -
Uppfattar inte detta heller som något påhopp. Och vet att man kan bli jävligt trött och negativ när man jobbar natt. Och då kan man kläcka ur sig det ena och andra utan närmare eftertanke.urv73 skrev 2009-05-18 23:27:16 följande:Har nu suttit å läst igenom.. ja jag vet inte hur många sidor men det slutade med att jag var tvungen att kolla datum på alla inläggen. Kändes nämligen som att det var samma inlägg som när jag först hittade hit. Tänkte att det kanske var nån illbatting som tagit å "copy- paste" allt ihop från början. Beror det på att alla bara går å väntar på sommaren eller är alla våra liv så här tråkiga att vi bara upplever allt om och om igen? Rannsakar jag mig själv så märker jag snabbt att inget kul hänt sedan.... ja sedan Erik den XIV å grabbarna käkade ärtsoppa nere i Linköping.Är det ingen som har ett kul ämne att diskutera? Och nej, jag tycker inte det är kul att diskutera om man ska ha silikon- eller gummi- napp. Där kan bara alla säga sin åsikt och diskussionen är död.Nej jag är i normala fall inte så här negativ men jag sitter på jobbet, ensam, inne på min femte av sju nätter och snoret anhopas i mina bihålor så att en rea på H&M skulle kännas tom i jämförelse med dem.
Föreslår oxå att du stannar kvar itråden. -
Bt: ringde kommunen och frågade om regler och det är tydligen upp till varje dagis att bestämma om barnen kan få fler timmar om de inte är där på loven. Dock har de rätt att visstas på dagis under loven. De kan inte tvinga en att ha barnet 18h i veckan på dagis och inget alls på loven.
-
Flingan jag kan tänka mig att parkleka på fredag ?
-
Misses: Otäckt. Hur mår du nu ? Ska de undersöka dig mera ?
-
Marina: Är det klo 1500 idag ?????
-
Hej tjejer
Jag har varit med Elina på Ks sen i måndags, hon hade hög feber och sen buktade fontanellen ut, så de tog in henne för observation och prover, misstänkt hjärnhinneinflm, nu är vi hemma på permis. Får se om vi behöver åka in igen, hon har fått utslag över hela kroppen, men vi ska avvakta lite så länge hon inte har hög feber och inte mår dåligt så. -
Mirix: Grattis !!!
-
Maraja: Bra tips, Eliott fyller ju två snart så.
-
Syster: Nu får du sluta polera.
Ang sparande så sparar vi 500kr i månaden till barnen, sen har barnen konton i frankrike där farmor stoppar in lite då och då.