Järfällaföräldrar 5
Sanna: liten Magoo är det helt klart.
Sanna: liten Magoo är det helt klart.
Seaflower: känn igenom brösten efter knutar, om du hittar några försök att massera dem samtidigt när du ammar, dvs ibland kan det vara problem att få ut all mjölk och då kan brösten bli knöliga, det är viktigt att du får ut mjölken så att det inte blir mjölkstockning. Om du får feber och det blir värre sök vård du kan behöva antibiotika.
Välkommen Maria.
Kul med massa aktiviteter nästa vecka, ska kolla almanackan och Eliott är fortfarande sjuk så vi får se hur det blir.
Ser ialla fall framemot en massa träning nästa vecka, nu har det ju inte blivit så mycket har bara suttit och pluggat.
Friskis har ju gympa måndag och onsdag i jakan klo 1900 och på tisdag är det jogging 1830...
Vilka ska med ???
Hej tjejer
Vi är fortfarande sjuka, både jag och Eliott har feber, så trist att bara sitta inne..
Fan jag som vill ut och träna....
Flingan: Funkade det bra att springa med vagnen ? vad tyckte Gurra ? Hur långt sprang ni ? vad kul att du har kommit igång ordentligt med träningen, ja efter ett tag blir det ju lite som ett beroende.
Maraja: Kul att du oxå har börjat springa.
Matglad: Låter onekligen som en tuff kväll.
Disan: Vad duktig du är målar och har dig, låter som det blir riktigt snyggt.
Fruisen: härligt med bröllop.
Och jag verkar ha åkt på nåt dunder virus, hela kroppen känns mördbultad och värker. Är rätt så trött på sjukdomar, det skulle ju vara trevligt om familjen kunde åtminstone hålla sig friska i hela två veckor....
Flingan: Håller med du är snygg.
Själv skulle jag behöva en makeover, är trött på min stil nästan alltid svart till allt och sen är jag blek, behöver klippa mig...smink ???ingen aningom när jag sminkade mig sist...
Marina: Låter inte kul att blöda så där, är du trött ? Tänkte på Hbt så att du inte får järnbrist...
Vi mår lite bättre idag iallafall och Eliott har passat på att sabba mina kryddodlingar, får väl odla nya...
Bara vi är friska så hänger jag på, alltid sugen på att shoppa...
carrie75: kul om du är med jättelänge sen man hörde ifrån dig, hur är det med er ?
Middag, shopping och bio i Kista Galleria
Mån 22/6
Marina
BT- (ser gärna angels & demons)
Carrie75
tip
Onsdag 24/6
Marina
BT- (ser gärna angels & demons)
Carrie75
Disan (ev)
tip
Onsdag- Prommis på Järva (Förslag: kl. ?? Utgår från Shurgard)
Flurran+1
karro m barn
Torsdag- Kallhällsparken (lunchtid kanske? Pick nick med alla barn!)
Disan+2
karro m barn
tip + 2( om vi mår bra...)
Stora syster: för min del funkar det bra att träffas vid tiotiden. Loggar in i morgon bitti och kollar hur ni gör.
Maraja: avundsjuk ville oxå gympa idag men vågade inte har fortfarande lite ont i halsen.
PM: välkommen. Jag bor i kallhäll och sonen går på ulvsättra förskola i kallhäll, helt okay förskola, dock har de lite liten utegård och just nu mycket vikarier, så det är lite si och så. Ihöst ska han förhoppningsvis byta dagis och gå på lädersättra dvs vi vill byta pga att de kommer att ha en barngrupp med finska barn och eftersom jag är finsk så vill jag gärna att han lär sig språket ordentligt.
Har dock ingen aning om vilka dagis man ska undvika.
Karin: Snygg frissa, dukan säker jobba som frisör.
Helenax: hoppas du kan klura ut vilken förskola det är frågan om.