• Timba

Järfällaföräldrar 5

Mirix: jag tycker inte att det är så farligt med bur. Funderade faktist på att skaffa en då Eliott var liten, men eftersom han aldrig var nöjd att ligga själv och leka så var det ingen ide, jag var ju tvungen att sitta där i alla fall. Men jag tror att man inte kan ha den så väldigt lång tid eftersom när de väl börjar krypa vill de ju gärna krypa efter...men har man ett väldigt stilsamt barn kan det ju vara värt pengarna.

• Timba

Flurran:Då förstår jag, har ytterligare en granne som har sinabarn däroch det ska vara kanon. För vår del passar det när som, men Eliott sover mellan 12-1400. Så bestäm tid du, förmig tar det ju fem minuter dit.

• Timba

Flingan: försökte kommentera i bloggen, men kommentaren försvann...
    Bra brev. Bra att du tar tag i situationen, eftersom din syster verkar konflikträdd. Tror att ni skulle behöva prata på tuman hand. Tror precis som Disan att du måste specifiera lite mer vad du menar, kan hända att hon inte riktigt är medveten om sitt beteende.

• Timba

jaha är inte så hemma på det här med bloggarna....Okay jag förstår, det kan inte vara så att hon förnekar sitt beteende ? dvs det finns ju folk som bara kör på och tänker inte så mycket hur andra upplever det ?

• Timba

Flingan: får se om jag hinner till träningen idag, maken har fastnat på nåt möte, så jag väntar på honom....

• Timba

Saga Alva: Vilken ssk fick ni ? Vi har Ellinor trivs jättebra med henne.
    Ja du verkar ju inte avskräckt ialla fall efter tvillingar....Eliott hade oxå kolik fast i 6 månader eller inte ens då slutade det helt, jag tror att han blev bättre när han lärde sig krypa...menmen jag var i alla fall gravid igen när Eliott var 6månader, så jag måste ha tyckt att det var ok iallafall....Nä de små är mysiga.

• Timba

Marina: om du gillar att gå på behandlingar, kan jag tipsa om privatskolan inne istan där elever utför behandlingarna, dvs man får mycket valuta för pengarna( dvs de håller på rätt länge) och det är billigt.

• Timba

SagaAlva: Vi testade rubbet mot koliken, men tyvärr hjälpte inget...och till sist blev man ju lite miljöskadad...men visst var det trist, blev instängt, ville inte direkt sätta mig på ett cafe...somtur var fanns det ett till kolik barn i föräldragruppen och vi kunde umgås med vora skrikande barn.
    Fast jag tror att jag har fått min belöning..Elina min 7 månades bebis är supersnäll.

• Timba

Flingan : Vad duktig du är !!! Maken kom först vid 1900 så det blev lite tajt. Säg till om du vill springa nån annan dag oxå.

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5