• Freja77

Kramp i vaderna

Vaknade härom natten och hade sån fruktansvärd kramp i vaderna.
    Mest i den ena. Tog lång tid innan det släppte, dagen efter kunde jag knappt gå, så fick gå hem från jobbet.
    Inatt försökte jag sova med benen högt, men fick små kramper iaf.
    Är det någon som har något tips om vad jag kan göra för detta!?
    Värken gör mig galen.....

• Svar på tråden Kramp i vaderna
  • Hannah76

Sen drag. Drick mer vatten, det kan hjälpa. Eller så kanske du behöver mer magnesium.

• Hannah76

Hahaha Skulle inte vara ett mellanslag ... Sendrag. Fick lite hjälp att skriva av dottern = )

• madalen

Jag hade mkt kramper i vaderna när jag var gravid med mitt andra barn, då tryckte jag mina fötter mot en vägg liggande på golvet och det hjälpte.
    Hoppas jag var till ngn hjälp

besök min dotters vardag i hennes tuffa liv!
    mommy.webblogg.se/Mathildasliv

• Freja77

Magnecium är ett bra tips!! Vatten dricker jag i mängder så det går knappast ner mer =)
    Vad tror ni om stödstumpor då??

• Issa79

Kramp i fötterna!! Det har jag vaknat av 2 nätter på raken o fick det dessutom under dagen igår. Och det är inte de större under foten som man har fått i innan utan de små i mellan själva benen så jag kan inte stretcha ut det heller. :-S Bananer äter jag en eller två per dag. Kanske behövs fler?

• MyggaMygg

får mycket kramp och testat de flesta sakerna man kan göra för att motvärka det men det hjälps inte

• pumpkinhead

jag har hört att ett glas grappo innan man lägger sig ska hjälpa. jag har inte provat än men den dagen det sätter igång om inte mina stödstrumpor hjälper är jag redo! haha

Svar på tråden Kramp i vaderna