• Anonym (Feg?)

Ta sperma i munnen

Min sambo har sagt att han hade tyckt om att jag tog sperman i munnen. Han sa att han givetvis tycker att det är helt ok att jag inte vill.
    Men samtidigt så hade jag velat göra det .. Mycket för hans skull..

Men jag vågar inte. Är rädd för smaken, att jag ska spy osv..
    Nån här som "pysslar" med sånt här?

• Svar på tråden Ta sperma i munnen
  • Anonym

Jag gör det varje gång. Konsistensen är det inget fel på , inte heller smaken. Däremot blir man lite "sträv" i munnen efteråt, vilket känns lite skumt...

• Danbala

Och dessutom... Åtminstone för mig blir det oftast så att jag sväljer nästan direkt ner i halsen. Alltså, tar ju inte in satsen i munnen som när man dricker. Sperman har i gemen kontakt med ganska få smakceller på tungan, och jag brukar knappt ens märka av konsistensen, sådär.

Det behöver som inte vara "munnen full med sperma, gkälj och svälj", liksom.

• Cornflakes

Dnbala

Håller med fö

• Salamandra

Haha "trevligt" samtalsämne Jag tycker det smakar och luktar som såna där groddar man kunde få i skolmaten ibland. Någon som hajjar vad jag menar??? Sperman i sig ger inte mig några kväljningar men däremot är det ju något annat som brukar komma lite långt ner ibland *S*

• Anonym (äckligt)

Jag har testat typ 2 gången men kommer inte att göra om det igen. Jag tyckte det var jätteäckligt och fick springa ut på toa och spotta och skölja munnen på en gång och det är nog inte så upphetsande för kilen om man reagerar så...
    Om du inte vill ta det i munnen så kan han ju kanske spruta nån annanstans, typ på brösten eller i ansiktet?

• Madam

Själv sväljer jag alltid..blir mindre kladd på det viset
    Och som nån annan sa häruppe så hinner man inte känna så mycket smak eftersom man sväljer på en gång..det är ju inte så att man sitter och känner efter men det är ganska salt, sen beror det ju på vad mannen har ätit också naturligtvis.
    Konsistensen kan variera från person till person men jag skulle beskriva det som väldigt lättflytande rå äggvita.
    För min kille spelar det ingen roll om jag sväljer eller inte så valet är mitt helt och hållet

• Anonym
    killar smakar faktiskt olika
    med mitt ex så gjorde jag det en gång och aldrig mera.
    med min nuvarande har jag inga problem, tycker inte det smakar så mycket.
    Testa så får du avgöra själv. Det är enda sättet att få reda på hur det är.
  • finnnen84

jag klarar inte av att ta allt i munnen. jag skulle vilja och min sambo med men det är konsistensen som jag inte klarar och att det är så mycket. men däremot brukar han komma lite i ansiktet och lite i munnen och det klarar jag,. prova er fram... lycka till

• Anonym (Jullan)

Anonym (äckligt): Då har han ju redan kommit och upphetsningen "är över" så då spelar det ju ingen roll om man spottar.

• Anonym (Kåt)

Det värsta är ju att man inte vet innan hur det ska smaka. Tror att rå lök får det att bli skitäckligt. Annars så smakar det ju inget, förresten så brukar jag vara så kåt då att smaken inte "finns" på nåt sätt, det är andra grejer i hjärnan som blockerar tror jag. När man är riktigt kåt så finns liksom inget annat än njutningen. Ahh finns det nåt bättre än att vara så kåt?

Svar på tråden Ta sperma i munnen