• Anonym (Feg?)

Ta sperma i munnen

Min sambo har sagt att han hade tyckt om att jag tog sperman i munnen. Han sa att han givetvis tycker att det är helt ok att jag inte vill.
    Men samtidigt så hade jag velat göra det .. Mycket för hans skull..

Men jag vågar inte. Är rädd för smaken, att jag ska spy osv..
    Nån här som "pysslar" med sånt här?

• Svar på tråden Ta sperma i munnen
  • fish

Jag hade verkligen velat kunna ta det i munnen och helst svälja för att min partner skulle uppskatta det så mycket. Jag har klarat att svälja det en gång. Det var när jag själv vara nära orgasm så jag hade fokus på det istället. Mitt problem är att när jag får det i munnen får jag kväljningar och är på väg att kräkas om jag inte spottar ut det direkt.

• Anonym (porrigt)

Danbala

Det blir lite som att äta något som du inte tycker om - ta surströmming som ett exempel(hoppas att det var ett bra exempel). Sväljer du då hellre än att spotta ut? ;)

Men låt mig säga så här, är jag riktigt stenkåt, så skulle jag nog svälja den också. Fast allt som oftast har jag redan kommit när det är på tal att ta speman i munnen. (Oj, oj, nu går vi in på detaljer här!)

• Danbala

Anonym (porrigt):

Om jag ändå (på något vis - genom en tub, typ?) har fört surströmmingen halvvägs ner i halsen sväljer jag nog hellre än spottar ut det - vid spottande kommer det ju då i kontakt med hela tungan och munhålan, liksom...

Och jag tycker ändå inte ens att sperma är äckligt.

• Danbala

Anonym (porrigt):
    Helt OT: surströmming var ett strålande exempel på något jag inte gillar. Aldrig smakat, för det luktar så illa så jag kan inte ens ta mig nära nog för att pröva att få in det i munnen. ;-P

• Anonym

Förstår inte riktigt vad sperma har i munnen att göra, men visst, jag kan förstå killarnas önskan. De får härligt oralsex, varför halka ut i den kalla luften när det är som skönast? Säkert lika trist som avbrutet samlag.

Du kan ju alltid säga till honom att du kanske skulle kunna tänka dig det hela, om du får kyssa honom direkt efteråt.. det var vad jag sade till min karl, han bad mig aldrig igen.

• Anonym (helt ok)

Jag tar det alltid i munnen och sväljer utan problem. Det tycker jag inte alls är äckligt eller nedvärderande - däremot så gillar jag inte alls när min man sprutar mig i ansiktet, DET får mig att känna mig billig på ngt sätt, vet inte varför...

• Anonym

Skulle inte komma på tanken att göra det! Blev tvingad av en ex-kille men det resultera i att jag spydde.Huvva!

• Anonym

Jag har inget emot att svälja och det smakar ju olika från gång till gång beroende av vad killen har ätit. Akta er för att få sperma i ögat, det svider nåt infernaliskt, så blunda när han kommer

Nu när jag är gravid däremot så får jag kväljningar av att ha något i munnen. Jag kan ju knappt borsta tänderna utan att spy nuförtiden.

Sedan så kan jag upplysa om att 1 dl sperma innehåller 4,5g protein, så någon bra proteinkälla tror jag inte det är eftersom en normal ejakulation bara består av några ml.

• Anonym (Allergisk?)

Är det bara jag men kan ni få någon form av allergisk reaktion om ni får sperma i ansiktet te.x? Jag får inte det annars alltså om det kommer inuti?

• Anonym

Allergisk?

Menar du att det blir som rödflammat där sperman suttit o lite kliande?
    Isåfall får nog jag oxå det ibland...

Svar på tråden Ta sperma i munnen