• Anonym (Feg?)

Ta sperma i munnen

Min sambo har sagt att han hade tyckt om att jag tog sperman i munnen. Han sa att han givetvis tycker att det är helt ok att jag inte vill.
    Men samtidigt så hade jag velat göra det .. Mycket för hans skull..

Men jag vågar inte. Är rädd för smaken, att jag ska spy osv..
    Nån här som "pysslar" med sånt här?

• Svar på tråden Ta sperma i munnen
  • Karolina1979

Håller med om det här med groddar, jag får kväljningar bara jag tänker på det, tycker det är så vidrigt. Skulle aldrig svälja utan det blir fort ut på toa och spotta ut skiten" *s* och gärna en Läkerol efteråt.. *skratt*

• Jordgubbar med glass

Jag har gjort det två ggr på min nuvarande sambo och jag gör aldrig om det. Det är ju VIDRIGT!!! Så äcklig konsistens. Och sist var för ung. 3 år sen och sen dess så har jag inte gjort det nåt mera.

Fy bubblan!!!

• Anonym

Jag gillar det inte heller. Tycker att det är en bitter äcklig smak. Fast som någon skriver så varierar tydligen smaken män emellan. Kanske äter min käraste mycket rå lök :).
    Vet någon vad som påverkar det förresten? Jag brukar diskret låta det komma över läpparna och sen spotta ut det. Usch, jag mår nästan illa av det, och det spelar ingen roll hur kåt jag är.....

• Anonym

Huh...smakar inte vaniljglass direkt. Har tagit i munnen och svalt ett par gånger men det blev värre för var gång. Nu gör vi så att han sprutar lite i ansiktet och lite i munnen, helt ok.
    Prova får du se. Ha toarullen jämte ifall du tycker det smakar päckel...spotta ut i så fall

• Cornette

Jag sväljer alltid, som någon sa att killar smakar olika och min smakar, ja, nästan gott. Lite sött. Jag dricker alltid efteråt men det är mest för att man blir torr i halsen av ansträgningen att ha sex Jag tycker iaf om det, ska väl inte gå in så mycket mer detaljerat

• Anonym

min kille vill också att jag ska göra det.. tycker det är olika , ibland är det ganska äckligt o ibland är det helt okej .. men vill hellre att han sprutar i ansiktet eller på brösten

• Anonym (äckligt)

anonym (jullan) nä, jag vet att upphetsningen är över, men det borde väl ändå bli lite antiklimax om tjejen springer ut och spottar och nästan krks för att hon tycker det är så äckligt, knappast den porrfilmsavslutning han hoppades på...

• Trolovade

Tycker att det är skitäckligt, mest konsistensen, men även att den är typ varm! Börjar ulka bara av att tänka på det *S*

• AnnaLund

Det är nog som någon annan redan skrivit; en fråga om tycke och smak. Jag för min del har i och för sig alltid tyckt att detta med oralsex varit lite motbjudande, särskilt när killen inte varit helt ren. Fram till för några månader sedan tog jag definitivt aldrig sperma i munnen. Sedan min sambo surfat en del på nätet och ?lärt? sig en del och min önskan att göra honom till viljes för att bli gravid så gör jag nästan allt. Numera får han spruta var han vill, i munnen, i ansiktet, i stjärten; så länge som han sprutar i musen när jag har ÄL.

• SNULTRAN

Jag säger som Pumpa i Lejonkungen: SLEMMIGT MEN MÄTTANDE!!

Svar på tråden Ta sperma i munnen