• Anonym (Feg?)

Ta sperma i munnen

Min sambo har sagt att han hade tyckt om att jag tog sperman i munnen. Han sa att han givetvis tycker att det är helt ok att jag inte vill.
    Men samtidigt så hade jag velat göra det .. Mycket för hans skull..

Men jag vågar inte. Är rädd för smaken, att jag ska spy osv..
    Nån här som "pysslar" med sånt här?

• Svar på tråden Ta sperma i munnen
  • vicks76

tycker inte det smakar något speciellt..men jag får en hiskelig halsbränna

• SNULTRAN

Håller med vicks76! Halsbränna,Jo man tackar....

• Wilmas mamma

Näe du! Jag nästan kräks när jag gör det! Bläää... Skämt å sido så klarar jag faktiskt inte av smaken.

• Anonym

Jag gör det... En krydda i sexlivet... Ibland spottar jag direkt, ibland sväljer jag.
    Jag personligen tycker inte det är farligt alls. Å har inget imot det. Oftare jag som styr det än han som frågar.

• Nattsaga

Nje jag gillar inte sperma, jag börjar nästan klökas och de gäller smaken ifrån alla ja haft sex med tycker det smakar ungefär likadant....huh. Han får gärna slänga de varsomhelst annars utom i munnen

• Anonym

Jag tycker inte att det är något problem, sen kan det ju smaka olika beroende på vad personen i fråga har ätit. Ibland smakar det ingenting och ibland smakar det lite mer.
    Men prova om du känner att du vill göra det, alla gillar ju inte det, men man kan ju alltid testa.

• Marie N

Ni som inte testat....prova o drick drinken "Snowboll" först....

• linda87

haha som en varm kalsup ne usch....finns godare saker

• SNULTRAN

Sisu: Pumba har rätt...SCHLEMMIGT MEN MÄTTANDE!!!

Näe, ärligt talat så handlar det om för mig i alla fall, Gilla läget, vara på humör, (kåt) kan vara bra*he he*, och som andra har sagt ,smaken kan variera.
    Men det smakar ju inte som vaniljsås precis....

Och ens humör kan variera, antingen Spotta Lotta eller Sug och svälj din gammal älg!!

Svar på tråden Ta sperma i munnen