• Anonym (Feg?)

Ta sperma i munnen

Min sambo har sagt att han hade tyckt om att jag tog sperman i munnen. Han sa att han givetvis tycker att det är helt ok att jag inte vill.
    Men samtidigt så hade jag velat göra det .. Mycket för hans skull..

Men jag vågar inte. Är rädd för smaken, att jag ska spy osv..
    Nån här som "pysslar" med sånt här?

• Svar på tråden Ta sperma i munnen
  • Alfonsina

Jag lekte med tanken sist "jag var nere" och fick kväljningar på en gång. Fy, skulle aldrig ta det i munnen ens en gång! Och spruta mig i ansiktet, nej tack... Oftast har vi inte oralsex ihop med sex, iaf inte så det går så långt utan mest när jag känner för att busa med honom lite och för att han blir så glad då. Men då får han allt sprutet på sin egen mage, jag vill inte bli inblandad...

Ha ha, så trist är jag.

• Marie N

Alfonsina...*Asg* "Han blir så glad då"....Jaa det tro fan att han blir glad

• Alfonsina
    Ha ha, ja då kan du tänka dig så sällan jag gör det. Jag har alltid varit emot det ihop med mitt ex men med min sambo är det lättare och det är först nu som jag har upptäckt det. Så nu kan jag göra det bara för att överaska, det är så roligt att se hans min...
  • Marie N

Alfonsina...Nej,precis.Man ska inte göra det till en vana....lite speciellt ska det allt vara

• MansonDust

Jag personligen HATAR smaken och konsistensen. Får kväljningar. Så jag gör inte sånt.

• Cinnalinna

Sen jag fick veta att jag är gravid sa sväljer jag faktiskt satsen - han blir ju överlycklig - men för mig handlar det mest om att jag är vegetarian och har läst nagonstans att det är en mycket bra proteinkälla.... Innan spottade jag alltid ut det.

• Anonym (villa)

Jag gör det inte..... kan knappt ta det i munnen i spota ut för då klöks jag garanterat!

Men jag skulle vilja kunna det eftersom min sambo gärna skulle se att jag gjorde det men det e så äckligt att jag inte ens kan göra det een gång för att vara "snäll" fast jag vill....

• blip

tror det här med att svälja sperman är en fantasi hämtat från porrens värld..

jag skulle aldrig göra det om det inte kändes 100% rätt

• Anonym (FY)

URK, vidrig smak, doft, jag mår illa vid blotta tanken. Har gjort det 1 gång och aldrig mer . JAG SPYDDE

Svar på tråden Ta sperma i munnen