Inlägg från: lollisen |Visa alla inlägg
  • lollisen

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Dompans mamma skrev 2009-04-12 01:41:24 följande:

Men jag skrev ju i ett inlägg tidigare att jag inte ser humorn i detta då jag förlorat någon i just en sådan olycka...
    Körde en bilbarnstolslös bil in i din lungcancersjuka brorsdotter oxå?
  • lollisen
    Pysselgalningen skrev 2009-04-12 01:43:03 följande:
    Ja visst är det knepigt?!Å senaste DG prylarna har dom också
    Japp, men att köpa bilbarnstol? Nej nej, sätt dem i knät eller låt dem härja runt hela bilen så att de riktigt stör den som kör med... Yey vad folk tänker efter ordentligt ibland alltså.. *suck*
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 01:43:15 följande:
    Hm, jag vet vad du menar och jag har sett det själv alldeles för ofta.
    Mmmm.... Inge bra eller trevligt att se, man blir så illa berörd...
  • lollisen

Dompans mamma skrev 2009-04-12 01:45:39 följande:

Är du sjuk i huvudet eller bara pantad?
    Hmmm... låt mig se? Hur menar du mer specifikt? Jag förstår inte frågan? Får jag bara välja mellan två alternativ?
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 01:46:23 följande:
    Nej jag har sett 5 persons bilar med 8 pers i, 3 mammor i baksätet med varsitt barn i knät, hur fan tänker man då?
    Nej men usch! Jäkla människor..
  • lollisen
    Pysselgalningen skrev 2009-04-12 01:47:51 följande:
    Värst var nog förra vintern (2007), då såg jag X kliva in i bilen med sitt barn på 7-9månader. Sätter sig i baksätet och spänner fast sig och bebben i bältet och låter sitt herke till mamma köra iväg. Med SOMMARDÄCK på blåis......Some people were just born without a brain....
    *morrar*
    Egentligen ska man bara stoppa dem, eller ringa polis direkt och ge alla upgifter man kan så att de kan stoppa bilen å ta dem på bar gärning alltså...
    Japp, så ska jag fanimig göra varenda gång jag ser något pucko som kör med obältade barn i framtiden! Japp..
  • lollisen
    Queen70 skrev 2009-04-12 01:50:56 följande:
    Då skulle ni se i afrika. En liiiten moppe, en pappa, en femåring, en mamma med ett spädbarn fastknytet på ryggen, och kassar i båda händerna och sedan ett gängvattendunkar staplade på höjden....bandet som skulle spela på mitt hotell anlände också per mopeder,och de hade med sig gitarrer, trumset, förstärkare rubbet OCH några ungar däremellan...bilbarnstol blaha blaha liksom...haha...
    Snacka om olika standard i samhället liksom...
  • lollisen

Dompans mamma skrev 2009-04-12 01:45:58 följande:

Hur fan kan du säga något sådant!
    Är du ens seriös eller whats the deal här?
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 01:58:57 följande:
    på tal om att trampa folk på tårna, för två år sedan var jag och hälsade på hos mina föräldrar och jag var i lekparken med min lillebror (då 14 år) och några av hans kompisar för att min son skulle leka och så skulle jag vara lite rolig, trodde jag.Jag: vad gör man inte på konsert i thailand?De andra: vet inte?Jag; VÅGEN! ha haha!Min brors kompis: Inte roligt alls, min mormor var där under tsunamikatastrofen.Jag: eller hur?! HaHa HA!Ingen annan skrattade och han försökte inte lura mig utan det var sant, sjuuukt pinsamt....
    HAHAHA!!!
    Fy faaaan vad sånt är PIIINSAMT!!! Men kul att höra om andra som är lika klumpiga som en själv emellanåt.
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!