Inlägg från: lollisen |Visa alla inlägg
  • lollisen

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Dompans mamma skrev 2009-04-12 02:01:31 följande:

Jaha??

Jag har vänner som kört ihjäl sig. Med bil och med skoter...
    Jag höll själv på att köra ihjäl mig en gång, krockade med en stor jäkla jättestaty på 3 meter gjord i betong, skämtar om det jätteofta.
    Har en farfar som dog i lungcancer, var med vid hans sida då han dog.

Folk dör, kommer alltid att dö. Även i tragiska olyckor.. Men vaffan vore livet utan humor?? Ska man sitta å gråta sig blodig över allt tragiskt varenda dag eller??
  • lollisen
    Haha vadå jag tyckte det var humor! Tyckte bara det var liten pinsamt att någon skulle anmält en till soc. Typ som att kolla på idolutslagningen, man skäms verkligen av att folk faktiskt GÖR det..
    Va?

Okej, jag erkänner. Jag kollar på det och skrattar lungorna ur mig! (Hoppas ingen känner någon som mist en anhörig i detta eller så, vill inte trampa nån på tårna)
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 02:06:31 följande:
    Det var faktiskt riktigt fruktansvärt pinsamt
    Just nu tycker jag att det var JÄTTEkul!
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 02:08:22 följande:
    Jag tänker soc anmäla dig! min farfar dog av ett astma anfall som han fick när han rökre , seriöst asså...Näääää
    ....ja men vaffan! Då anmäler jag dig, eftersom farfar dog i cancer! Det är fan värre än astma anfall...
  • lollisen

Vill ni veta en rätt rolig sak ändå?

Den där statyn jag körde in i och kraschade totalt, den som vägde typ 2 ton eller så... Bysten som stod på den, var på en som kallades för smokey, han som grundade Scandinavian racewaybanan. Alltså, han grundade en racerbana eller vad det kallas...
    Det tycker jag är lite kul.. Men sen har jag kåg humor med..
    Skojjade med både brandmännen och ambulansmännen så att de satte på mig syrgasmasken för att få tyst på mig..

• lollisen

Dompans mamma skrev 2009-04-12 02:12:17 följande:

Jag tänker anmäla familjeliv! De låter än skämta om alvarliga saker, men plockar bort inlägg som inte alls innehåller något stötande.
    Men du kan inte mena allvar nu?
  • lollisen
    Queen70 skrev 2009-04-12 02:13:31 följande:
    Hönorna har jag missat, men har faktiskt sett en levande get fastsurrad på pakethållaren...Dompans mamma skrev 2009-04-12 02:06:55 följande:
    HAHA!! Nämen stackars geeeet.... Usch....
  • lollisen
    Japp, gör du så.Nu ska jag gå och sova för jag ska ut och åka bil tidigt som sjutton imorgon med sonen tjingeling
    Natti natt... Sov gott...
  • lollisen

Dompans mamma skrev 2009-04-12 02:16:02 följande:

Vadå`Alla är väl allvarliga här inne?
    Ja såklart! Ingen har påstått annat.. Jag frågade ifall du var seriös, inte allvarlig..
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!