Inlägg från: lollisen |Visa alla inlägg
  • lollisen

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Ablan skrev 2009-04-12 02:15:03 följande:
    Ha ha snacka om ironi
    Är det deeeeet de menar med ödets ironi?? *tadaaaaa*
  • lollisen

Dompans mamma skrev 2009-04-12 02:21:04 följande:

Nej du skrev:Men du kan inte mena allvar nu?Vart i denna mening finner du ordet seriös?
    Ingenstans, måste vara cracket som fäster på nu helt enkelt..
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 02:23:54 följande:
    NU ska jag också sova, har ett streetrace att delta i under morgondagen, med sonen lös i bilen givetvis, det blir mer spännande så.
    Mwoahahaha!

Va sjutton ska jag göra alldeles ensammen nu daaa...?
    Jävla svikare!!
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 02:26:44 följande:
    Sorry! God natt
    Ajaa... får väl ta å skruva upp volymen på stereon så att grannarna kommer å klagar, så att jag får nån att tjöta lite me...

Natti natt..
  • lollisen

Dompans mamma skrev 2009-04-12 02:27:50 följande:

Jag vet! Släng in ungen i bilen och ta en tur vet´ja!
    Han e hemma hos sin far på fyllfest idag. Han är ändå 3.5 år nu, de ska läras i tid.
  • lollisen

Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:04:15 följande:

Jag säger det igen... Hur är man funtad när man SKÄMTAR om SITT BARNS LIV??!!Vad är det som rör sig i skallen hos er?
    Humor är bra.. Det underlättar livet och gör det lite roligare då man faktiskt inte behöver ta allt på fullaste allvar och har lite självdistans..
    Vad rör sig i ditt huvud?
  • lollisen

Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:23:53 följande:

Jag skule inte skämta om det vackraste och mest betydelsefula jag har, min son.
    ....till skillnad från oss, som KAN skämta om det mest betydelsefulla vi har...
    Liksom misärer, sjukdomar, krig och annat grymt tråkigt som händer, oavsett humor eller inte...
  • lollisen

Dompans mamma skrev 2009-04-12 17:33:05 följande:

Ok. jag skuter skallen av er när di kör bil, era barn är inte fastspända och de flyger ur fönstret och jag hoppar på deras söndertrasede huvuden. haha. vad kul att skämta på andras bekostnad...suck...
    Timing betyder allt vad gäller humor...
  • lollisen
    panzermensch skrev 2009-04-12 17:34:16 följande:
    Hur skuter man nån? Di? Deer? Ren? Renar kör inte bil.
    ho ho ho ho!!!
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 17:59:00 följande:
    Jag kom på en rolig lek med mon sin idag, vi knöt fast ett hopprep mellan hans bobbycar och bilen sen raceade vi som fan, gud vad han flög där bak! En massa idioter tutade, vad fan vill de? Jag tyckte att det var roligt och om mamma är glad så är barnen glada, det har jag lärt mig på FL och här är allt sant.
    LMAO!!!
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!