Inlägg från: lollisen |Visa alla inlägg
  • lollisen

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Ablan skrev 2009-04-12 18:06:04 följande:
    Testa det, jag har hört att det ska vara bra för anknytningen
    Ska rota fram buggybilen. Lovar.

*tror att det kom en liten stråle av allt skrattande*
  • lollisen

Trailer T skrev 2009-04-12 18:08:48 följande:

Undrar hur en sån socanmälan ser utHej stora stygga soctantDu vet på Familjeliv så är det några,en norsk,en svensk och en tysk eller nått och dom typ har inga bilbarnstolar och alla använder dom rep och silvertejp..Snälla soctant,ta barnen i från dom för dom är typ olämliga som föräldrar..Iof ligger tråden i sandlådan och det är typ humor men ändå..MvhEn duttig Mamma

(In big need of Tena lady!!!)
  • lollisen

Trailer T skrev 2009-04-12 18:13:04 följande:

*rapar*Har druckit fyra glas vin och nu ska jag ut och skjutsa barn eller så får dom gå eller nått
    LIte bong innan du går? Så att det blir extra roligt menar jag?
  • lollisen

Trailer T skrev 2009-04-12 18:14:16 följande:

Wow..Vilken effekt det blev
    Aaah, skojja du eller? Lovar att de blir skiiiitkul att köra bil efter den där... ho ho ho...
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 18:17:37 följande:
    undrar hur man skulle bli påverkad av det?Man blir ju mer modig av alkohol och lite mer nojig och försiktig av att röka på.Det jag vill ha sagt är, kör på för fan, det jämnar ju ut sig!
    Man blir en riktigt bra bilförare av det såklart! sen blir allt mer spännande...
    Nojjan gör det hela spännnde....
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 18:21:43 följande:
    Eller hur, leka jagad med sig själv och faktiskt känna sig jagad, men av vad...?Det vet man inte, det är därför det blir spännande!
    Precis! Antingen är det snuten, soc eller nåt läskigt monster.
    Ja, det är ju även spännande för barnen, ett riktigt äventyr liksom..
  • lollisen
    Ablan skrev 2009-04-12 18:26:58 följande:
    Så kn man ta med sina barn tänk vad roligt när mamma sitter och gastar: "ducka! Nu kommer de!!!" "men vem mamma""FBI, de har varit ute efter att stjäla mina tankar länge nu!""Mamma jag är rädd, sluta""ta över ratten, mamma ska panga de elaka männen!"Sen lägger man sig i baksätet med fejan mot rutan och pangar med sin osynliga basokas, pch, pch pang, trrrrrr, pch pan "Ja jävlar jag fick honom den jäveln!!!"

Guuud, jag pinkar ner mig snart här!! ho ho ho!! fan vad rolig du är kvinna!
  • lollisen
    Koloratur skrev 2009-04-12 18:54:14 följande:
    Jag älskar ditt OT inlägg och håller med om vartenda ord! Obs: förlåt om jag nämnde "håller", din mamma kanske höll om dig för lite när du var liten? Vill ju inte trampa dig på tårna! :D
    Men vaffan!? Min brors kusins farbrors fru blev ihjältrampad, ja just det MITT PÅ TÅRNA!!! Visa lite jävla respekt innan du häver ur dig vad som helst... *rusar iväg ylande*
  • lollisen
    Koloratur skrev 2009-04-12 19:08:46 följande:
    * skäms *
    Ahaaaa.... Det tycker jag verkligen att du ska göra faktiskt... Tänk lite på MINA känslor i det här....
  • lollisen
    Gosingarna skrev 2009-04-12 20:04:08 följande:
    Läser å undrar.....är ts verkligen allvarlig???????????????????????????
    SJälvklart...
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!