• Nilla74

Vilka blöjor använder ni?

- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!

• Svar på tråden Vilka blöjor använder ni?
  • Wildstrawbarry

Vi kör med libero. Funkar bäst. Värd pengarna. Hon blir inte röd i gumpen.

• Lycklig Mamma

Vi använder både Pampers, Lidls, Willys och Liberos blöjor. Just nu har vi Pampers och Lidls blöjor hemma.

• Piaf

Pampers, är en töntig FAN av dom och har alltid varit
    Jag sviker dom inte!!

• Lycklig Mamma

...glömde... Varför? Vi tycker att alla fungerar lika bra, men Willys/Lidls blöjor är lite billigare och minst lika bra (Willys är tydligen bäst enligt testet). Vi har fått massa rabattkuponger från Pampers och använder dem mest just nu. Annars tycker jag att Willys blöjor är riktigt bra på alla sätt! Lidls blöjor luktar ganska starkt..

• fru bengtsson

Till vår äldsta dotter använde vi nästan uteslutande Libero, de passade henne bäst. Pampers kunde hon inte alls ha, vart jätteröd och nästan sårig i snippan.
    Till Ellen, 2 månader, passar Pampers däremot helt perfekt!

• LillaMy78

Jag använder Libero, haft dessa från början och de har aldrig gjort skada, så, därför!
    Har ofta rabattkuponger till blöjor så jag tycker inte de blir så dyrt.

• LillaMy78

WILMA använder Libero... (och jag always... )

• Vasen

Vi använder Willys, de passar bäst på vår lilla knubbis, de enda vi har provat som inte läcker på honom.

• Vildsvin80

använder tygblöjor och ja, det fungerar jättebra och min sons rumpa mår prima

• jagälskarallaminabarn

Vi använder Libero då de är de absolut bästa till våra tvillingar. Har testat Pampers och fy 17 vilka märken de fick av det! Ica:s har för hård resår. I övrigt har vi inte provat några fler, tycker inte det behövs då Libero fungerar utan några som helst problem.

Svar på tråden Vilka blöjor använder ni?