• Nilla74

Vilka blöjor använder ni?

- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!

• Svar på tråden Vilka blöjor använder ni?
  • Gudagåva

Har jag fel på näsan?! Jag har aldrig känt att Pampers luktar kiss eller illa! Mitt luktsinne kanske är skadat?! Tycker fler likadant? Jag vill inte utsätta min son för det. Har Ni fler negativa saker att säga om Pampers? Jag tycker att det är de blöjor som håller mest tätt. Använde Änglamark ganska länge, men de läcker så till slut gav jag upp. Var vänliga och ge mig fler erfarenheter om Pampers. Jag har bunkrat upp och vill veta så att det inte blir helt tokigt!

• Gudagåva

Glömde svara på varför! Änglamark för miljö och ur allergi synpunkt. Det kändes som "snällaste" alternativet. Pampers för att det kändes bekant och tryggt. Gick på det där med att dyrast är bäst. Är det så eller inte?

• majflickan

Har haft libero men köpte nu häromdan willys, efter att Libero läkte 3 gånger på bara ngr dagar så blev jag irriterad, sen tycker jag willys funkar rikigt bra, billigare oxå

• storcarro

libero, har provat mycket annat men libero är ändå bäst

• idiotblondinen

Byter mellan olika hela tiden, tycker det är trevligt med nya mönster på blöjorna o måste alltid öppna paketen så fort jag kommit ut ur affären för att se om de ser spännande ut.
    Alla vi har provat funkar bra. Pampers, Libero, Willys, Coops, Änglamarks, Premium... Vilka glömde jag nu? *hmm*

• theo05

libero!! ska testa lidls nu oxå, många rekommenderar dem.. jag tycker pampersblöjorna blir våtare å det luktar kiss om lillkillen direkt...blä!!

• Katja med skrutt

Pampers Active Fit för att de är BÄST och Änglamark - för att de är hyfsat miljövänliga och funkar bra de med.

Libero är de jag tycker SÄMST om, nästan varenda bajsblöja har läckt.

• Katja med skrutt

kala: Lidl köper du på Lidl.

Svar på tråden Vilka blöjor använder ni?