Vilka blöjor använder ni?
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
- Och varför? Just nu kör vi Libero och Willys egna parallellt (Daniel är 5 månader). En liten kompromiss eftersom Libero är ganska dyra. Funkar bra!
pampers activt fit
sitter ju verkligen BRA
katjA MED SKRUTT ja dom är verkligen kassa..läcker och blir fulla på engång
Ja just de, de var bekant men kom inte på att de var eget. Finns inget här omkring.
Gudagåva: Ja, där är nog någon slags lotion i Pampers, för de luktar start redan oanvänd, och ännu mer med någonting i!! Det är många som tycker det, så att något ligger det nog i det... Vad kostar Änglamarkblöjorna? Är det Coop som säljer dem?
Libero, jag tom kastar rabattkuponger på Pampers eftersom ingen av polarna använder dom.
Libero är vårat märke, men brukar också prova "lågpris" parallet har testat icahandlarnas o blåvitt helt ok om man inte har dem på nätter eller så när de sitter länge.
Pampers newborn hade sån dålig "tejp" eller kardborre som lillkillen drog upp och då lossnade ju hela kalaset..så vi har valt bort den nu också.
Pampers blöjbyxor på båda kidsen, suverän passform i jämförelse med t.ex Liberos.
Just nu tyvärr Pampers. Köpte ett gäng eftersom jag hade kuponger. Gillar dem inte. Är helt klart ett LIBERO-fan.
Jag bara väntar på dagen de här tar slut så jag kan köpa mina älskade Libero igen. De är "prassligare" känns "mindre" och jag gillar dem inte.
vi använder lidls, för att det håller tätt och sitter bra och är dessutom billigast:)
Vi använder libero. Dom sitter bra, läcker inte och innehåller inte lotion som t.ex. papmers gör (Maja blir röd i rumpan av dem). Synd bara att dom är rätt dyra...