Mela1986 skrev 2009-04-17 20:01:24 följande:
vet bäst83 skrev 2009-04-17 19:45:33 följande:
har inte sagt att man kör mest inom stan för att man kör 1500 /året. kör själv kanske 2000, väldigt blandat.. och varje dag möter man taxichaffisar, busschaffisar, lastbildchaffiasar och andra företagsbilar som kör som iddis. sen är det många som är äldre än dig och mig, som kört bra mycket längre än dig.. som fortfarande inte fattar högerregeln t.ex! så nej, det behöver inte ja nån koppling. varför skulle jag tro att en 240 är lika stabil? för övrigt är en äldre bil som är i bra skick mer hållbar i en krock, än många nya skräpbilar. laserblocker? haha.. undrar varför dom tog den? för att den inte är laglig kanske! sen köper du en ny? organiserad brottsverksamhet
Vet du ens vad organiserad brotsligHET är?
Vet mycket väl att en laser störare är en olaglig liten manick men väldigt effektiv mot dom blås lasrar.
Betalar utan problem 2oo0 kr i böter för den dom gångerna polisen stannar mig istället för att bli av med körkortet.
Att en äldre bil i bra skick är tryggare och säkrare än dagen nya bilar är ju ren fantasi som folk som inte har råd att köra något annat än gamla skrothögar intalar sina fruar för att försöka rättfärdiga sitt bilköp.
Jag krockar hellre i min e61a i 160 km/h än i en gammal 240 i 60 km/h
Vänligen.