• Schnooglewookiemush

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

Jag vet inte om det funnits nån liknande tråd, men jag chansar.
    Länka till din blogg; så får vi andra ge ris och ros. Ge tips om det finns något man kan förändra, t.ex. layouten, färgval, fonts etc.

Jag kan börja.

theatrocious.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-18 21:30
    För enkelhetens skull så har jag skapat en lista (finns i tråden) med alla bloggar som vill få lite ris och/eller ros.
    På så vis tappas inte någon blogg bort bland mängden. Vill man få sin blogg bedömd så kopierar man listan, och skriver ner sin egna bloggadress efter alla andra adresser.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:03
    Här handlar det om att ge och ta!
    För att få sin blogg bedömd, måste man även vara med och bedöma de andra bloggarna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:44
    Till de som vill ha hjälp med blogspot.com

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m42879602.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-03 11:21
    Nu är det nya tag som gäller!

Vill du få din blogg bedömd, så börja först med att bedöma andras bloggar i den här tråden (några stycken, minst).
    Sedan skriver du upp dig på listan här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43591437.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 22:50

Det är många som inte följer reglerna och skriver upp sig på listan innan de bedömt bloggar, och till och med utan att bedöma några bloggar övh.

NY REGEL!
    SKRIV ER BLOGG I ETT ENSKILT INLÄGG I LISTTRÅDEN. JAG KOLLAR UPP OM NI BEDÖMT NÅGRA BLOGGAR, SEN LÄGGER JAG PERSONLIGEN IN ER BLOGG I LISTAN!
  • Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
  • AKT

Godkväll!

Jag har ganska nyligen börjat blogga och har blivit som besatt, det är ju jättekul!
    Jag skulle hemskt gärna bli bedömd och jag kommer själv att titta in på era bloggar och ge min åsikt.

Kram Anette

www.fruwirsin.blogspot.com/

• Mamsen68

madalen skrev 2009-04-24 20:38:55 följande:
    Kom in och besök min dotters sida där jag skriver ur hennes perspektiv som svårt sjuk!mommy.webblogg.se/mathildaslivTyck gärna :)
    jätte fin ska läsa mer i den senare såg dina fina bilder härliga.

har trixat med min blogg el mian och känner nu mig nöjd behöver bara putas till dem lite grann vad tycker ni? kom med kritik var inte rädda.
    http://mamsensblogg.blogspot.com/
  • Freja0811

Jag har tänkt ändra min nuvarande design, men har idétorka, någon som kan ge lite ris & ros och säga vad som behövs ändra?

lillafreja.blogg.se

• Freja0811

mamsenblogg.blogspot.com - Härlig design, kul med lite annorlunda.
    Det enda var väl att det såg lite "tomt" ut under menyn på höger sida. Kanske inte går att göra något åt?
    Annars en superfin design.

• Mizca
    CeeKaay skrev 2009-04-25 15:43:22 följande:
    Någon som vill tycka till om min kanske? :)www.ceekaay.blogg.se
    Jättefin blogg, stilren och kanonbra design men jag gillar inte menyn, den ser för kladdig ut .. strecken mellan varje ord borde inte vara där.
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.