• Mymlan

Första kyssen?

En liten undersökning:

När och var kysstes ni första gången med era nuvarande partner?

För oss var det väldigt romantiskt...på obs parkeringen en fredag eftermiddag! Men oh så lycklig man var då!

• Svar på tråden Första kyssen?
  • Bebis

Genom gemensamma bekanta hade det bestämts att vi skulle träffas...
    Sagt o gjort hamnade hos honom som var extremt berusad (han hade druckit hur mycket som helst för han var nervös) o han började genast bjuda mig på cider oxå (hehe han vart om möjligt ännu mera nervös när jag talade om att jag var nykter )
    Efter att vi suttit bredvid varandra i soffan i X antal timmar utan att prata med varandra började vi kyssas...
    O det gjorde vi i några timmar till tills fyllskallen somnade i knät på mig
    O så romantiskt.... NOT! Men kul var det!
    Att han sen ringde dan efter o ville träffa mig igen (nykter!) var ju ett gott tecken i alla fall!

• Mickis74

Alla helgona helgen 2001 på bussen på väg ner på krogen *ler*

• Lollan

Natten mellan 3-4 maj 1995, hemma i min soffa. Han hade rumlat hem till mig, efter en mkt blöt kväll på krogen....han ringde typ 6 ggr INNAN han dök upp, för att kolla om jag kommit hem! *s* Sen var han visst tvungen att se det med egna ögon oxå!

/Lollan

• Binis

På slagthuset nere i malmö, inte den mest romantiska plats men ändå. Vad som helst kan ju i princip bli romantiskt när man glömmer alla andra runt omkring

Binis, v 30+2

• Manda

Det bara vart bara så! det var han som kysste mej jag vart helt paff "helt oförbered"
    Men mysigt var de..

• Leos mor

Efter att min sambo bjudit mig på hummer och vin och börjat massera mig i vardagsrumsoffan framför TV.:n där visattokollade på en rulle.
    Sååå romantiskt. Jag var så överlycklig och så kär att jag knappt vågade ta på karln! Kom jag åt hans ben så höll jag på att svimma, och de enda orden som kom ut ur min mun när vi pratade var rent ut av mummel och svammel. Jag kunde ju inte ens prata. DET ÄR KÄRLEK DET!!*fnissar*

Kan tillägga att jag sedan spydde (!!) och gick ned 4 kg i vikt de följande månaderna. Jag var så kär att det pirrade i min kropp till den grad att jag inte kunde äta! Jösses...jag var så lycklig men mådde ändå så dåligt, hihi.
    Ganska sjukt egentligen. Och än idag (5 år senare) är han min...bara min.*ler blygt men ack så längtansfullt*

Lycka till alla kärlekskranka människor därute!

Jenny

• Linganlotta

Vår första kyss hände efter några dater den 11/10-02, när Peter hade bjudit på middag hemma hos honom. Jag brukade sova där ibland eftersom jag var nyinflyttad till Malmö och inte fått tag på egen lägenhet innan.
    Denna kväll tänkte när vi skulle krypa ner tänkte jag: "rör han mig på något sätt nu så kysser jag honom". Så snuddar han lite vid min arm... och då kysste vi varann.
    Helt underbart!! :) Den 17/7 gifter vi oss!

• Jii

Igentligen ganska oromantiskt... Vi kysstes första gången på krogen, nåt dansställe. Vi liksom "sögs" ihop med våra blickar och sen var det kört. Det var 1 Maj 1999 och vi började dajta 15 Maj och blev tillsammans 2 juni 1999 och nu har det just tagit slut...

Men oj vad jag saknar hans kyssar! :´-(

• Andrundrun

Oj. Inte direkt romantiskt. Vi kysstes bara pga hans ex. Båda ville jävlas lite med henne. Och sedan 1v efter blev det vi 2.

• Alvi

Hmmm... I hans badrum, med lampan släckt.... Kommer ihåg det som om det vore igår....

Svar på tråden Första kyssen?