Första kyssen?
En liten undersökning:
När och var kysstes ni första gången med era nuvarande partner?
För oss var det väldigt romantiskt...på obs parkeringen en fredag eftermiddag! Men oh så lycklig man var då!
En liten undersökning:
När och var kysstes ni första gången med era nuvarande partner?
För oss var det väldigt romantiskt...på obs parkeringen en fredag eftermiddag! Men oh så lycklig man var då!
På hans dammiga matta i tv-rummet. Han hade världens fulast, nopprig mysbyxor på sig och jag var proppmätt efter att ha ätit vindruvor. Lite annan information är väl att när man befann sig där på golvet såg man in i mormors sovrumsfönster...det ni. Dagen efter kom mormor med skorpor...
Första kvällen jag träffade honom... efter ca 2 timmar....mmm...
Blir varm i hjärtat när jag tänker på det...!
Han bara böjde sig fram och kysste mig och sen sa han:
Förlåt... jag kunde inte låta bli...
Mmmm... det var mysigt.. och den 4,e juli får jag bli hans fästmöööö
*tjohooo*
På torget typ kl 3 på natten... November och kallt. Jag minns mest att han inte slutade smeka mig på armen, så till slut sa jag "Gillar du min skinnjacka eller?" "Ja, den är så otroligt mjuk!" blev svaret...
Vi tungkysstes första gången på Ica, vid bananerna, det var i värsta rusningstiden och vi hade bara ögon för varandra. Men en halvtimme innan hade vi pussats lätt på munnen utanför den butik där vi senare köpte våra vigselringar.
1:a gången var i min bil dagen innan vår första date. Han skulle bara följa mig ut till bilen men sedan blev vi sittande och pratade i flera timmar och innan han skulle gå så tog han chansen och kysste mig och det var väldigt, väldigt trevligt! :=)
Första gången vi kysste varann var utanför ONOF vid A6 i jönköping! Väldigt romantiskt! Lycklig var man, solen sken, fjärillar i hela kroppen. Har fortfarande kvar känslan av nyförälskelse, blir bara mer å mer kär i min lilla pojk...
hemma hos mig i min säng.
Efter en hel kväll uppe på en utsiktsplats på kullaberg(utan kyssar) så började jag att frysa så vi satte oss i bilen för att köra hem, efter 10 min så säger jag till han att stanna bilen fort och frågar honom varför han inte kysst mig än! Han ville ju bara vara en gentleman,förklarade han , och efter jag frågade honom det så kysstes vi!
I sängen i fjälls precis när han förklarat att han var kär i mig!
LDet är en lite märklig historia faktiskt. Vi hade typ kommit överrens om att vi var ett par, så som man gjorde när man gick i femte klass och frågade chans på varandra. Så när klockan var halv elva på kvällen ett par dagar senare, så haffade jag honom på ICQ och frågade:
"Vill du komma över och hånlga lite." Hans svar kom fort:
"=)" och sedan någon minut senare frågade han:
"Menar du allvar?"
"Tolka det som du vill"
Det tog inte många minuter innan han ringde på dörren... På den vägen är det!