• Mymlan

Första kyssen?

En liten undersökning:

När och var kysstes ni första gången med era nuvarande partner?

För oss var det väldigt romantiskt...på obs parkeringen en fredag eftermiddag! Men oh så lycklig man var då!

• Svar på tråden Första kyssen?
  • tinna

28/8-97 hade vi gått en vecka på folkhögskola. Vi hade väl lite sådär i smyg förälskat oss i varandra. Runt 23.30 satt vi på kajkanten och dinglade med benen över Vätterns varma vatten. Vi satt lännnnge och pratade och sen kysstes vi. Jätteromantiskt. Mindre romantiskt var att en stupfull Peppe Eng kom mitt i första kyssen och frågade om vägen.........

• krut larsson

I fyllan och villan på ett vardagsrumsgolv medan övriga festdeltagare var i ett annat rum. Nu kanske ni tror att detta var för femton år sedan men det var bara ett par

• narie24

Ja och min kille var så dyng raka att jag inte tror att han fattade vem det var han kysste. Men nu tre år senare är vi fortfarande tillsammans och pussas fortfarande, fast inte dyngraka ( eller i alla fall otfast).Ha ha

• Zeldis

På ett tak på dåvarande sommarjobbet, numera jobbet =)
    Vi hade stått på det där taket flera dagar innan, när vi hade haft rast och liksom kännt att det var något på g. Sen en natt mellan 20 och 21 juli -02 hände det =)

• escada

Minns som om det vore i går..Det var den 29/8 -98. Vi hade varit och kollat på Titanic. Utanför hans bil..ojoj...snart 6 år sen.

• Snurrig

Precis utanför biografen. Blev tillsammans dagen efter

• Miss Daisy

Usch, jag minns inte... måste vara nått fel på mig men det var nog nånstans i min dåvarande lägenhet tror jag.
    Gud va dåligt samvete jag fick nu... men ärligt talat så tror jag inte min sambo minns det heller. Vi lyckades glömma bort våran femårsdag båda två i år, det kanske betyder att vi passar bra ihop ivarje fall...lika glömska båda två...

• MLME

Efter våran första "date" när vi skulle skiljas åt på centralen..jag skulle ta den röda linjen och han den gröna.

• Stina B

Pizan:
    Vad glad jag blev att jag inte var ensam om att inte komma ihåg...
    Och vi har inte ens ett datum att fira årsdagar på
    Men som sagt året vet åtminstone jag: 1987. Får påminna sambon om det ibland

• Sunray

På ett dansgolv, under en tryckare. Jepp, då kunde vi inte hålla oss. *s*

Svar på tråden Första kyssen?