• Mymlan

Första kyssen?

En liten undersökning:

När och var kysstes ni första gången med era nuvarande partner?

För oss var det väldigt romantiskt...på obs parkeringen en fredag eftermiddag! Men oh så lycklig man var då!

• Svar på tråden Första kyssen?
  • miya

I min dåvarande lgh på 10:de våningen med utsikt över hela GBG... i början av januari 99, stjärnklart och svinkallt ute...vi stog inne och myste i värmen!

• Fru Längtan

I min lägenhet, han tog komandot och kysste mig och på den vägen är det.

• gotjej

I vårt nu gemensamma hus....för ett år sen...mmmmm

• solsken

I sängen hos våra gemensamma kompisar. Jag gjorde det för han låg och pussade mig på min nacke och jag tyckte det lät så högt så jag tänkte att det är nog lika bra att vi gör så här för då hörs det i alla fall inte så mycket.

• Glad i hågen

På skolgården där vi båda bodde på internat. Vi stod mittemellan våra respektive hus och skildes åt inför två veckors lov. Det hade "hängt i luften" länge och av alla andra sågs vi redan som ett par, men det var då det hände - på riktigt! Sen dess har vi varit oskiljaktiga, dom kallade oss dom siamesiska tvillingarna. Det är snart 12 år sen! Gud vad tiden går.

• Gahlin

Han följde mig till bussen när jag skulle åka hem. När jag skulle till att gå på, drog han mig intill sig och kysste mig! Det glömmer jag aldrig! Jag tyckte det var jätteromantiskt. Blev sist in på på bussen...

• MalinI

Den första var en gång på ett disco i typ sexan. Inget mera hände. tror vi lekte ryska posten eller nåt sånt
    Sen en så där ett antal år senare den 5 april -98 så var vi på krogen och var lite smått berusade. Inte ett dugg romantiskt för andra men desto mera för oss.

• therreh

åh. sånt här som man blir så varm i kroppen av ;) vi hade flirtat lite under kvällen och med några öl i kroppen så kysste han mig i hallen då jag skulle gå hem från honom. minns datumet än! ;) 16 september 2001 :D

• Tjockepoffa

I hans bil i garaget...

• msblaise

ehmm..typ 5 dagar efter vi hade träffats första gången,han jobbade mycket och sent,så jag fick snällt vänta till fredag kväll när han kom hem till mig..vi hade tequila race!!(kanske inte så romantiskt,men kul hade vi)
    båda två var jätteblyga och osäkra på hur vi skulle börja,men bra blev det!!
    nu tre år senare,ska vi ha tvillingkillar och jag avgudar honom mer än någonsin!!

• Morbid Mistress

På slussens tunnelban vid röda linjen mot fruängen och norsborg. Vi hade träffats via internet och haft vår första 9 timmar långa irl date tre dagar innan :)

• Sofie75

Hi,hi.....det var länge sen.
    Jag var sexton och han nitton, och han sa att vi skulle gå in på toaletten och leta efter spöken....och jag som var dökär i honom spann ju på det där på en gång, att nog allt fanns det väl spöken där inne. :o)
    Vi sa så för att det var så mycket folk i lägenheten och vi ville vara ifred...
    Och där blev det världens längsta kyss som man hade fjärliar i magen av i flera dagar efteråt.

Det var tider det!

• Green Apple

12 februari 1997 runt kl 2 på natten i mitt flickrum hemma hos mamma
    =0))

Det var tider det...
    Vad en kyss kunde kännas i hela kroppen dagar efteråt ;) *suck!*

Svar på tråden Första kyssen?