• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mammas pojke

xxmeyaxx vilken version av american idol syftar du på? Jag tycker inte den juryn är lika taskiga som den svenska. Jag har sett american idol oxå.

Idol går bara vad jag läst i tv tidningen tisdagar och onsdagar kl 20.00 i tv4

• Maddo86

hihi, det var så kul när Peter sa ALBAN till Albin!

• Linda1976

Nån som minns vad tjejen i avklippta jeansshorts och platådojjor hette, man kan ju kolla på alla klipp på tv4.se!!

• calcioaddict

Linda1976: Var det hon som var så stolt över sin kropp? Och sjöng som en get?

Hmmm...jag som hade sett fram emot att gotta mig ikväll igen!

• FlowerGirl

calcioaddict: tror det var hon som sa att man måste ha utseende eller kropp för att vinna och det hade hon (enligt henne alltså) ... hon sa i alla fall nåt liknande hehe

• calcioaddict

Flowergirl: Ja, det var hon! Fast jag minns inte vad hon hette. Barbie?

• FlowerGirl

hahaha... vet inte vad hon heter men hon kallas säkert för Mariah Carrey *ironi*

• calcioaddict

Snuttenuttan: Påminde hon inte om Klarabella?

• Peernilla

Älskar det här programmet.. och det är bara tönterier att kalla det mobbningstv osv. De som går dit gör det av fri vilja och i år vet de vad som väntar. Man ska inte gå dit om man inte klarar att få lite kritik.

Det roligaste var när en tjej sjöng falskt så tapeterna krullade sig och Kirsti frågade vem som lyssnat på henne och sagt att hon skulle gå dit. -Min mamma säger hon.. - Henne borde man ta i örat säger Kirsti.. ha ha haha
    Det är fan sant, de som säger åt de där helt totalt tondöva människorna att de kan sjunga är fan elaka!!

/P

Svar på tråden Idol 2005