• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • A73H

Har oxå jobbat med musik och sjungit i många år, och det är en annan sak - då vet man lixom vad det handlar om. Ärlig kritik eller respons är helt okej och utvecklande är man är aktiv inom nåt...jag menar alla de stackare som typ bara har sjungit för sin mamma hemma...De KAN ju inte sjunga och har aldrig gjort det heller - de har bara nån underlig "blir -jag-bara-popostjärna-blir-moitt-liv-helt-fantastiskt-" mentalitet - och det är bedrövligt!

• A73H

SEKRETERARJURYN!!!!!! Vad pysslar ni med? =)
    Hoppas oxå på lite bra sångare imorgon! Fast jag är eg rätt trött på de där wailande "låtersomallaandra" artisterna...vill ha nån med personlig och säker röst med lite pondus!!! Hoppas på imorgon! *håller tummarna* (Malmö?)

• Cheri

A7, ja det är bedrövligt, därför tycker iaf jag att juryn gör rätt i att tala om för dom att dom aldrig kommer bli nån popstjärna

• xxmeyaxx

hoppas på bättre imorgon.

• Phantera

xxmeyaxx > Jag håller med dig!!
    Lite måste de "tåla"...särskillt nu när det är andra säsongen och de vet hur det gick till första säsongen. (Iaf de flesta som vill bli "Idol 2005" vet nog hur juryn är).
    Vissa som blir ledsna vet nog säkert hur juryn är...men TROR inte att de sjunger så dåligt som de gör...det blir väl ett uppvaknande...hemskt, men "rättvist".
    Blir nog bra sen när de får se på TV hur falskt de sjöng osv...

Men man kan ju inte låta bli att tycka synd om vissa...
    Och andra tror att juryn bara "skämtar med dem aprillo"...
    Som han, lite mörkhyad, röd adidas-träningsjacka(?) och keps, sjöng "tänd ett ljus och låt det brinna"...han verkade tro att juryn skämtade med honom när han inte gick vidare...(eller minns jag fel?) Var ngn där i den vevan som verkligen såg ut som en fågelholk...haha...

• Cheri

jag vill ha en kille me busig frisyr som traskar in me sin gitarr i handen o river av en sjukt hesig rolling stones "angie" lr nåt

• Cheri

phantera! haha jaaaaa jag skrek till sambon "men guuud killen är ju FÖRVÅNAD"

• A73H

Cheri: Jag med!!! Det finns liksom redan för många Christina Aguilera o Darin...

• xxmeyaxx

Phantera: jaaaa. den killen ja! Han verkade tro att juryn skojade med honom. Men han var ju faktiskt inte bra heller..

Svar på tråden Idol 2005