Inlägg från: Julienne |Visa alla inlägg
  • Julienne

Idol 2005

Jag ringde in och röstade på Agnes. Blev helt paff, hon har för mig varit helt anonym tills nu.
    Det är nåt med Sebastian som jag inte riktigt gillar.... Retar mig till tusen på hans lite flummiga stiluttryck (?) Han liksom svajar på nåt så konstigt sätt när han sjunger och han håller micken som en vattenfylld vas, rakt upp och ner.... Det hjälper inte att han kan sjunga....
    Victor kan också sjunga men som någon sa tidigare, han har utstrålning som en kaktus Och de där tänderna..... nej jag tänder inte
    Blev besviken på James, han lät mjäkig på nåt sätt och hade dåligt uttal. Uttals svårigheter gällde även Elina, även om hon hade en ganska bra röst.
    Vem är det jag glömmer nu Just, det, den där svängiga tjejen med guldbälte (vad tusan hette hon igen) Nej, inte min stil...

• Julienne

Jag skulle kunna tänka mig höra Agnes eller Sibel sjunga Carly Simons "Let the River Run"

• Julienne

Jag gillar också Agnes, men jag är inte helt nöjd med kvällens låtval. Tror hon tar vatten över huvudet. Fast vem vet, hon kanske sjunger skiten ur den låten?!

• Julienne

Jag tycker inte att vanligt folk ska rösta längre..... tillbaka med juryn, de som kan lite om branschen!

• Julienne

Jag gillade inte alls Darin när han var med i IDOL förra året. Hatade hans wailande och Mikael Jackson-stuk Men sen när han fick kontraktet har han vuxit som artist, tycker jag. Jag har gillat alla låtar som släppts. Därför fortsätter jag att rösta på Sibel. Jag tror att hon idag inte är en fullgjord artist men den deltagaren med bästa potentialen. Jag riktigt längtar till att kunna se hur proffsen på skivbolaget formar henne till en stjärna!

Tänkte på en grej: Jury-Daniel nämnde nån gång att han brukade kolla runt på olika forum och chattar för att höra lite åsikter om deltagarna. Har ni funderat nån gång på om juryn läser det vi skriver här? Vill minnas att jag har hört/läst kommentaren att "snart tystnar musiken för dig" både i TV och här på FL.

• Julienne

Did you love me heter den. Finns att se video på TV:s Web TV under nöje.

Svar på tråden Idol 2005