Idol 2005
Ok det missade jag.... Jättebra isåfall!!!
Ok det missade jag.... Jättebra isåfall!!!
Apropå Lorén, såg i en av de senaste bröllopstidningarna att hon har gjort en egen kollektion av smycken. Jättesnygga!
www.juvelen.se/loren.htm
Michiara, jag gillar också Sibel. Har ringt och röstat på henne varje fredag
När det gäller diskutionen vilka låtar som är Rock eller inte; vad jag förstår så får deltagarna en lista med låtar av produktionsbolaget som de får välja mellan. Så det är ju inte deltagarna själva som avgjort vilka låtar som tillhör rockgenren.
Jag tror att Jens kommer att åka den här veckan. Han är mer smörpop än rock och inte så anpassningsbar.
Jag tycker Sibel ska vinna hela tävlingen!!!!
Kommer aldrig att stödja "Rösta-på-Jens" kampanjen. Det ligger ju en hel del seriösa pengar bakom IDOL, känns meningslöst att förstöra så. Nej, jag fortsätter att rösta på den jag anser är en värdig IDOL.
Är det IDOL redan imorgon?
De som inte gillar IDOL, vare sig de hatar juryn eller bara inte tycker om deltagarna, kan väl ge f*n i programmet helt och hållet! Det finns faktiskt folk som följer programmet och är seriösa i sina röstningar och den här jädra kampanjen (som för övrigt var det barnsligaste jag läst på länge) FÖRSTÖR!!!!
Den där dåren som Angelica haft kontakt med som hade lagt ut sidan Rädda Jens erkänner ju att han inte ens TITTAR på programmet. Det här är ju bara nåt konstigt sett för honom att hävda sig mot en högre makt, VÄLDIGT omoget är vad det är!!! Kan slå vad om att han inte är så speciellt gammal för mogna människor gör inte så här!
Sen undrar jag om nån vet vad kvällens program går ut på? De sjunger ju inte kärlekslåtarna förrän på fredag?
Kunde inte sagt det bättre själv, hanna sl!
Jag tror också det kommer gå skitbra för Sibel kväll! Rätt låter och rätt röst!