Inlägg från: Julienne |Visa alla inlägg
  • Julienne

Idol 2005

Jag rösta på Sibel för att jag vill att hon ska stanna kvar.

• Julienne

Det här var VERKLIGEN Sibels kväll! F*n vad hon är bra!!!! Agnes sabbade sig rejält. Hon sjunger bra men jag tycker hon sjunger ut på fel ställen.

Har aldrig gillat varken Jens eller Sebastian.

• Julienne

Nån mer än jag som började skratta när Kishti började snyfta? Patetiskt.

• Julienne

Kattii, kunde inte uttryckt det bättre själv angående Sebastian och hans oförmåga att anpassa sig till teman. Han kör bara en stil rätt igenom. Nån blandning mellan Mick Jagger, Steven Tyler och Ola Salo eller nåt. Näh, inget för mig.

Av dem som är kvar nu tycker jag att Agnes ska ryka nästa gång. Hon var en besvikelse igårkväll och ju mer jag ser henne retar jag mig på att hon sjunger ut på helt fel ställen. Sen tycker jag att Sibel ska vinna! Snacka om att Sverige har ett svar på både Mariah Carey, Celine Dion och Whitney Houston i en enda blandning!

• Julienne

Känns som "start me up" med Sebastian kunde bli en ren Sikta-mot-stjärnorna-soppa

• Julienne

Jag tror inte juryn är enig om det, Angelica. Jag tror Swartling vill ha Sibel och Sebastian i final medan Daniel vill ha Agnes och Sebastian.

• Julienne

Jag jobbar kväll och kommer att missa större delen av programmet. Kan försöka tjuvkika i fikarummet när jag får tillfälle....

• Julienne

Har tyvärr ingen fungerande video längre.... och en inspelningsbar DVD har jag inte råd med. Men jag kan ju alltid kolla det jag missade på TV4:s hemsida

• Julienne

Fia2 och Zmoothie - jag kunde inte sagt det bättre själv! Hur menade juryn egentligen att Sibel skulle kunna "briljera" med de låtarna?
    Såg också reprisen igår, jag jobbade i fredags och missade en hel del. Men jag kollade hemsidan för att kunna se framträdanden och rösta. Det jag tänkte på när jag såg Sebastian igen var hur han "bröstar" upp sig på scen. Han liknar en tupp ett vis.

Näh, nästa vecka röstar jag inte alls. Min favorit har åkt ut och då kvittar det vem som vinner. De är lika dåliga.

Men jag tror att Sibel kommer att få nåt erbjudande ändå.

Svar på tråden Idol 2005