• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • bustjejen

Jag tycker att Jens har total avsaknad av utstrålning. Han borde väl åka ut snart... Eller har han nåt som jag inte ser...

• magizmaka

Ser inte heller vad Jens har! Han utvecklas ju inte heller. Grabben har ingen scennärvaro eller attityd. UT med honom!

• Mell

Kattii: Du är inte ensam! :) Inte ens nu i frack kunde han lägga av med den där handrörelsen som han alltid gör...

• drakon

Kattii: Jag tycker att Sebastian är bra. Har en egen stil och vågar släppa lös på scenen.

Jag tror att "slutstriden" kommer att stå mellan Sebastian och Sibel men helst skulle jag vilja att Jens vinner för han är så go och positiv. Tyvärr så kommer han nog inte upp i Sebastians nivå

• rödbetan

Inte ikväll heller, det är alltid någon som är bättre än den där JÄVLA Jens som åker ut. Tror TV4 fuskar med röstarna. Varför hänger han alltid löst och kommer sist i alla andra omröstningarna, stäng telefonledningarna i Norrland nästa Fredag tack!

• drakon

rödbetan: verkar som du inte gillar Jens lika mycket som jag

• destino

jah så det finns ingen repris av programet, jag missade allt idag!!!!

• Trulis

Jens är okej om man blundar, för han är rätt trist och blek på scen och det håller inte i längden.
    Jag tycker att han kunde ha åkt idag istället för Elina.

Annars är Måns en favorit, och Agnes med

Sibel är duktig men tråkig tycker jag så ut med henne med om jag får rösta