• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mumu

Håller HELT med Julienne! Det var skitdåligt av juryn att blanda in andra deltagare när de gav kritik. De ska inte jämföra på det sättet, utan stå för en mer objektiv synvinkel, jättefult gjort. Sebastian vände sig till och med bort när Swartling började snacka bajs om Måns mitt i bedömningen av Sebastian.

rosamoln, jag håller med dig. De verkar ha bestämt sig för att Agnes inte kan göra fel. Precis som du säger så är tjejen begåvad, men skulle väl som alla andra må bra av att höra vad hon skulle kunna jobba på. För felfri kan hon ju inte vara, även om juryn verkar tycka det.

• Saga å Filippa

Det som är tråkigt med Peter och Daniel är att när dom ger taskig kritik, så vänder dom bort huvudet OCH blicken! Våga stå för det dom säger, utan att titta i golvet *morr*!

• Trulis

Å andra sidan är det väl inte meningen att bara ska ge fin och bra kritik? Det vore ju urtrist om de bara jamsade och inte var helt ärliga tycker jag.
    Dessutom lär de här artisterna få höra ett och annat om de ska fortsätta i den här branschen, och det är inget direkt "lulllull" över den.
    Ibland gör det ont, ibland inte, precis som ute i verkligheten.

Men som vanligt... det är ju vad jag tycker...

• SvenskEngelsk

Go Agnes, den enda med STJÄRNSTATUS Look.... ( sminkad så vill säga )
    Och hon har rösten

Jens är ju PINSAM då han flirtar in i kameran..USH! Åk tillbaka till Piteååååååååå

Och Pinkhead åkte ut, tyvärr tycker ja nog Jens skulle åkt innan henne..
    Till slutet blir de Sebastian och Agnes kvar tror jag!!!

• frulan

Missade igår o har förstått att Elina åkte ut. Vem var den andra som hängde löst?

• frulan

maginari

Tack
    Förståååååår inte att han inte åkt ut än!

• Jefa

Frulan
    Sibel och Jens satt oxå löst.

Stackars Sibel "Daniel tycker inte om mig. Jag vet inte varför"
    Hon måste ju kunna ta kritik och inte bara tro att de har något personligt emot henne!

• frulan

Jefa

Nä, men hon är ju så ung, tror säkert att hela världen kretsar runt henne

• Jefa

Frulan
    Precis! Och nu missade du ju igår, men hon var långt ifrån bra!