• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mumu

Klart det är konstigt att Jens hängde kvar längre än Ola och speciellt Jonah, men inte Elina. De är ungefär lika kassa, och igår gjorde Jens ett riktigt bra framträdande som räddade honom. Det var ju han eller Elina som stod på tur att åka, så no surprises. Nästa gång ryker dock Jens, för i och med att han hängt löst varenda gång så får han uppenbarligen inte så överdrivet många röster, bara precis nog för att klara sig.

Och jag hade inte riktigt koll på att de skurit ner till två som hängde löst, så jag trodde både Sibel och Elina skulle hänga och blev förvånad. Men klart de lär skära ner det när de blir färre.

Klart det inte fuskas med omröstningarna, sånt tycker jag är lite löjligt att säga. Varför skulle tv 4 bry sig om lille Jens?

Ja, det lutar nog åt att Sibel och Sebastian eller Agnes och Sebastian står i final. Sebastian vinner. Popkaramellen kommer inte att hålla i längden, även om juryn kämpar förtvivlat för att hon ska göra det.

• Lörpa

VA???????? missade omröstningen igår och förstår på era inlägg att Elina åkte?? Men vad gör Jens kvar??? är det för att småtjejerna tycker han är fin eller?? fasen man ska väl kunna sjunga å framför allt ha en utstrålning och inte stå som en död säl på scen

Heja heja Måns, Agnes och Sebastian kvittar vem av dom som vinner tycker jag men ut med Sibel och Jens nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

• ming

Men Jens var faktiskt ganska bra igår. Helt klart inte bäst, men det var ett av hans bästa framträdanden. Han var ingen död säl på scen igår.

• luzorsus

har tappat intresset för programmet, ingen håller toppklass enligt mig. Som Daniel gjorde förra året!

• Mumu

Precis ming! Jag är absolut inget Jens-fan, jag har väntat på att han ska åka ut länge nu. Men igår vred jag mig inte av olust när han sjöng. Jag tyckte verkligen att han var duktig! Det märktes att låtvalet var bra gjort, han kände nog verkligen för låten. Men nån popidol lär han inte bli!

• ballerina

No worries - nästa gång åker Jens helt klart - det är tema ROCK....

• Julienne

Men vad var det med Jury-Daniel igår? Hade han bråkat med Stina, eller? Han var ju totalt likgiltig om allt och alla! Sen ger jag juryn smäll på fingrarna idag; jag tycker det är taskigt att i sina utvärderingar jämföra med andra deltagare! Kommentarerna "det här var bättre än Måns blaha blaha" och "lika mycket som Agnes kan det och det så kan du det inte", borde inte yttras! Skäms, juryn!!!

Är inte förvånad att Elina åkte. Visst, sjöng hon bra men det räcker inte. Hela hennes image säger NEJ!

• ming

Men Sebbe gjorde faktiskt sitt sämsta framträdande igår, men det var ändå inte meningen att han skulle åka.

• Lörpa

ja jag håller med dig ming att sebastian var inte bra igår, inte alls hans stil, men han är ändå en star tycker jag ända ut i fingertopparna

Nä jag tycker nog att Jens var som en död säl haha *förlåt Jensfansen* men jag kan inte med han, han har noll utstrålning på scen, men han verkar vara en jättego kille så tjejer får han nog ändå utan att bli en IDOL

• Supermummy

Nämen va f-n! Har Jonah åkt ut!!???? Varför då?