• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • rosamoln

Äntligen åkte Elina!

Vet ni vad jag tror. Att juryn har bestämt att de inte ska säga något dåligt om Agnes insats. Hon skulle kunna stå på scenen och ha micken avstängd, och ändå få lika mycket beröm. Spelar ingen roll vad hon gör, de har bestämt sig.

Okej, jag vet att en del gillar henne, men så bra som juryn säger att hon är, är hon väl ändå inte?
    Tycker inte jag i alla fall, vilket ni säkert förstått

• maginari

Jag avskyr Peter Svartling. Varför så hatisk mot Måns? uäh, visst att han inte gillar Måns som artist, men jag tycker att det har blivit så överdrivet.

• musli

MEN!!! VAD GÖR JENS KVAR!!!!!!!!! bliiiir så trött... ursäkta mig men mer lismande, inställsamt kräldjur har jag aldrig sett... får ju kväljningar när han visar sig med sina pekningar och blinkningar och tror han är guds gåva till flickorna... *ryyyyyys*

Elina är bra, hon väljer bara fel låtar... det är synd... för när hon är bra så är hon riktigt bra....

Star-quality har bara två... SEBBE och Sibel! Båda två rockar, men SEBBE rockar fett!!!

Heja Sebbe!!!!!!!!!!!!

• Supermummy

SIBEL var ju läcker igår! Klart BÄST! Bopopido!

• Neo

Agnes var ju helt sjukt bra igår, tycker jag. Sebastian gjorde sitt sämsta uppträdande hittills och Jens och Måns sina bästa! Kul när det inte alltid blir som man tror!

• Neo

(Fast bra att Elina åkte ut, hon sjunger inte bra.)

• Greenmonster

Jag är ledsen att Elina åkte ut. Hon såg bra ut och sjöng bra och med hjärtat. Hon hade karaktär och personlighet som nästan alla andra saknar framförallt den där puckon Jens.

Sebastian = Äcklig
    Sibel = Mesig
    Agnes = Likaså
    Måns = Vem?
    Elina = Var iaf cool

• Gäspan

Jag tycker att Daniel i juryn verkar lite väl....hm...intresserad av Agnes (valde ett fint ord). Han kanske har tröttnat på Stina? Jag menar, hon är ju faktiskt från förra säsongen. Han kanske tänker uppdatera sig med en lantligt läspande sjuttonåring?

• AmandaPitkänen

Jag kan bara INTE FÖRSTÅ vad Jens gör kvar! Jisses alltså... ja... det är för mig helt ofattbart... pojken kan ju varken sjunga eller göra sig bra på scenen...

Han ser ju jämt skräckslagen och dönervös ut.. jaja, men tydligen tycker vi alla olika eftersom han är kvar!

Hejja AGNES säger jag bara!! Den enda med riktig "stjärnstatus"