• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • saraseal

ja den som lever får se, för se det ska jag =) men det är ju kanske lite osmart av honom att välja en så svår låt.. hans röst är på bristningsgränsen hela tiden tycker jag, det känns som det gör ont i hans stämband när han sjunger..

• rosamoln

Tycker inte alls Jens är så dålig. Hans sätt stör mig, det där flörtiga, äckliga, men annars är han duktig.
    Vet att jag skrivit det innan, men det behöves uppdateras, efter alla sågningar av honom

drakon- Jag står på din sida i detta

• drakon

rosamoln: Tack för det!

saraseal: Jens har inte riktigt kommit ur målbrottet så det är nog därför som rösten kan vara lite på bristningsgränsen ibland. Han kommer att få en superröst när den mognat ordentligt

• TyraoMäritsMamma

Sebastian är klart bäst, tycker jag. Heja Sebastian!

• saraseal

drakon

hur gammal är han då? och när brukar man komma in i målbrottet?

• Gäspan

hm...när man är tretton.....det gjorde iallafall mina söner.

• drakon

? de flesta killar kommer i målbrottet när de är mellan 11 och 16 år. Det är ju ganska individuellt. Men det hörs även när Jens pratar att han fortfarande är i målbrottet.

• saraseal

fasst jag gillar inte hans klang i rösten heller.. och så ursäktar han sej hela tiden med allt möjligt =) jag har bestämt mej att han är dålig! =)

• Mumu

...och så är ju som bekant smaken som baken, så det går knappast att resonera sig fram till om en artist har en bra röst eller ej. Jag gillar inte heller Jens, jag tycker han är dålig, målbrott eller ej. Men även en blind höna kan finna ett korn och enligt mig fick Jens in en fullträff i fredags! Så gör han mer framträdanden av den klassen så kan han nog hänga kvar ett tag. Men på bekostnad av vem.. ?

• grisekno

Kishti sa en gång till Jens att det kan komma magsyra på stämbanden när man e nervös...