• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • nojjan

Jag är lite hemligt förälskad i Sebastian!!! Hur gammal är han eg.?

• nojjan

oj... Lite för ung för mig... Men Lammkött är gott!

• syster anna

Michiara: Ja, jag gillar henne inte...

• halstabletten

jag tror att Sible visst kan göra nothing else matters bra. Det är ju inte direkt någon svårsjungen låt, och tycka vad man vill om henne men hon har en jäkligt bra röst.

• ming

Hon kan säkert sjunga den jättebra, men hon kommer ju som sagt göra den alldeles poppig, även om det inte är med flit, för jag tror knappast att hon kan sjunga sån rock.
    Kelly Clarkson-låten är nog mer hennes stil isf.

• Gäspan

kul att dom får göra två låtar var. Och som vanligt har Sebastian gjort det bästa låtvalet.....

• Julienne

Michiara, jag gillar också Sibel. Har ringt och röstat på henne varje fredag

När det gäller diskutionen vilka låtar som är Rock eller inte; vad jag förstår så får deltagarna en lista med låtar av produktionsbolaget som de får välja mellan. Så det är ju inte deltagarna själva som avgjort vilka låtar som tillhör rockgenren.

Jag tror att Jens kommer att åka den här veckan. Han är mer smörpop än rock och inte så anpassningsbar.

• Skalman1

Jag håller på Agnes, hon är duktig och har en unik röst.