• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Phantera

Vilka hängde löst? Jag såg inte slutet/del två i fredags...
    Elina förstår jag...men sen? Stod ngt om Sibel på Idol-sidan? Hon som var så bra, tyckte jag!

• Jefa

Phantera
    Det var Jens som vanligt. Men den 3:e som fått minst röster var Sibel

• Angelica

Asså nu börjar Jens bli tråkig! Han måste ha nått ihop med rösträknaren Kan man ha sån tur så många veckor i rad?!
    Nej fan, ut med honom på fredag o låt dom bästa vara kvar!

• halstabletten

Jag tyckte inte att Sibel såg vansinning ut när hon fick kritik- men det är klart att hon inte strålade- men vem gör det när man kritiseras? Hon förösker ju trots allt uppfylla en dröm, då vill man ju nå det målet också.

Agnes är numera min favorit i programmet, trots hennes fullständigt värdelösa intervjuteknik.

Jens MÅSTE bara åka ut snart, och Sebastian är Idols genom tiderna mest överskattade deltagare.

• rödbetan

Idol är inte ens värt att se på känns som TV4 fuskar eller nåt slår vad om att Jens vinner , för att ingen vill det och hur fan kan han säga att de som åkt ut före honom var sämre Jonah var ju bäst ju!

• silhuett

Det skulle vara kul att se hur Agnes reagerar om hon får kritik.. Varför får hon aldrig det?

Jag håller med om att hon har otroligt bra utstrålning etc. på scenen, men hon sjunger ju så otydligt och har ett uselt uttal..

• karatelinda

Jag är också lite förvånad över att juryn aldrig kommenterar hennes uttal. Agnes alltså.
    Kommer ni ihåg Loren förra året? Hon fick ju hela tiden kritik för att hon mumlade.. Förstår inte varför det ska daltas så med Agnes!

• dexterswife

Jag hade verkligen ett hallelujah-moment i fredags när Clabbe kritiserade Sebastian. Äntligen! Och Felicia, jag blir också galen på putandet!
    Genre-mässigt tyckte jag att Måns och Sibel gjorde bäst ifrån sig, utan tvekan!

• drakon

Angelica och halstabletten: Vad är det som är så dåligt med Jens? Vad är det som gör att ni uppfattar honom som tråkig? *nyfiken*