• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Alec

Sibel får gärna vinna bara för att hon är så söt! Sebastian kommer tvåa efter att jag fick se Sibel in action (hemma) haha

Men aj så bra hon var ikväll!

• Poena

Ut med Agnes! Spelar ingen roll om hon normalt är bättre än Jens, han var såå mycket bättre än henne idag - sorryy..

Jag har röstat på Jens och Sibel

• lövet2

Det är visst omvända världen i dag! Jag har tappat tron på Agnes helt, och i stället var Sibel bäst med Jens som god tvåa ....

• Alec

Om Jens ska få vinna måste han först ta en engelskalektion!

• Mamali

Sibel har varit bäst hela tiden,hon bara bekräftade det ikväll !

• ming

Men nu andra låten var ju Agnes mycket bättre.
    Tur för henne, men vi får väl se.

• zazla

Ja nu sitter både jag och maken med tårar i ögonen. Det där var ju löjligt... Det är ju sånt hon ska sjunga, då är hon som bäst. Inte en massa pop och upptempolåtar... Då skiter det ju bara sig.

Tror också att risken för att Agnes åker är stor, det har inte riktats så mycket uppmärksamhet mot henne i dagens program. Jens är sämt som alltid men han tycker ju folk så himla synd om så jag vågar inte ens gissa på att han åker längre...

• Alec

Sen kanske de kan hyra in Robbie Williams för att lära upp honom hur man agerar på scenen!

• Hamstern

Japp! Så gjorde hon det!

• Pink Rose

Är det bara jag som inte gillar Sebbe? Hemskt just nu, skär genom ryggraden... *brr*