• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • nojjan

Det e ju de som får lida menar jag...

• Julienne

Det här var VERKLIGEN Sibels kväll! F*n vad hon är bra!!!! Agnes sabbade sig rejält. Hon sjunger bra men jag tycker hon sjunger ut på fel ställen.

Har aldrig gillat varken Jens eller Sebastian.

• Xtinaa

Sibel var så bra så man fick fullt med knottror på huden och
    tårar i ögonen *helt till mig*
    Agnes rockar vidare och är lika bra som vanligt, åhhhhhhhhhhh.

• lövet2

Hmmm .... Men hörni Jenshatare! Ni kan inte möjligen tänka er att många tycker att Jens sjunger bra? I kväll var han då bättre än både Agnes och Sebastian!

• Amelié77

HJÄÄÄLP! Är det bara vi som inte kan se TV4 längre. Vi har bara en testbild i rutan, den kom fram efter Sebastians andra uppträdande. Jag har alltså inte sett Sibel och Jens andra låt. Jag trodde att det var nåt fel på utsändningarna, men ni alla verkar ju ha sett det...

• silhuett

Jag tycker också att Jens var bättre än Agnes ikväll, men INTE bättre än Sebastian

• silhuett

Det går ju att se dem på tv4'as hemsida också

• bebbelängtan77

Han var bättre än agnes men tyckte att Sebastian hade sån känsla när han sjöng. Den har jag inte sett hos Jens ännu.
    Man somnar när man ser pojken *jäsp*

Kul att de sjöng så många låtar oxå!! Synd bara att det snart är slut *buhu*

• Alec

lövet2, nix. (och förresten tror jag inte att folk HATAR jens. det är lite överdrivet)