• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • clinan

Sibel är helt klart bäst ikväll

och för mig så får gärna Agnes åka. Jag hör knappt vad hon sjunger ju

• mymlan77

Jens gjorde en låt mkt bättre än väntat! Helt klart... Sibel exakt samma... Sebastian gick det inte alls bra för- tyvärr...men hoppas han blir kvar ändå... Agnes hade oxå en låt som jag tyckte hon gjorde riktigt bra...(nåt me love trouble eller hur den nu var....)

Dags för Jens att åka ikväll!

• Merenwen Elanesse

Jens suger fett.
    förstår inte vad han gör i idoltävlingen överhuvudtaget.
    Sebastian & agnes rockade fett som vanligt

• Cheri

D e ju möjligt att folk verkligen tycker att Jens sjunger bra... men det bevisar ju isf bara att dom är tondöva

• tahira

Lite småkul att det var just KISHTI som påpekade Jens svengelska!

håller med de flesta andra; Sebastian och Sibel är snyggast, bäst och på en helt annan nivå än de andra!

• Gossensmamma32

Vill se sebastian och sibel i finalen ...

• Nela

Sibel är helt klart bäst och hon har mest känsla på scen också...

• Lörpa

Tycker att ALLA har vart bra idag utaom möjligtvis Agnes, Tycker tom att Jens gjorde ett bra framträdande idag och NEJ jag är INTE tondöv. Agnes tycket jag gjorde ett av sina sämsta framträdande sångmässigt idag. Sebastian var grym TROTS sin hals och Sibel gillade jag med idag, speciellt låten med Celine Dion, annars gillar jag inte Sibel så mycket men idag var hon jättebra

Tror Jens åker idag, tyvärr jag har börjat gilla han, han verkar dessutom vara en mycket go kille

kram