• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • snobben

bara det visar ju att Anders var en bra vinnare Däremot programmet på kanal 5 (minns inte ens vad det hette) där finns det ju ingen som finns kvar.

• promenadflickan

jag har ringt kanske tio gånger...ska kanske sms:a lite oxå...*fniss*

• nojjan

Säger nåt liknande som jag sa innan, Är det så många som ska "sabba"? Rösta på JENS????? Det e ju inte jurryn de sabbar för! Det e ju för f-n för de andra artisterna.... Omänskligt! *Morrar högt för mig själv*
    Å även om det är PMS så blir jag faktiskt j*vligt förbannad!!!!!

• snobben

Jens är helt enkelt dålig!

• nojjan

promenadflickan - Jag vill inte ha din räkning

• Missisola

Eum... Har Anders haft nån HIT.... Den som det gått bra för är det ju Magnus som vann första(Fame) och i viss mån Becker...men Anders...nääääää... Släppa singlar kan man väl tills det växer mossa på en...

Popstars hette väl det på FEMMAN..... Det finns ju EN kvar.... Ana...hon var med i nån tjejgrupp som sattes samman... Hon har ju gjort ledmotivet till spiderman

• promenadflickan

nojjan: näe det förstår ja! hade inte tänkt skicka den heller

• Mumu

Jag har inte alls haft nån feeling för vem jag tycker Sebastian ska ta med sig till final, men WOW vad Sibel var duktig i sin första låt idag! Riktigt grym! Så nu har jag två favoriter som jag håller fast vid.

Agnes gjorde ju bort sig rejält idag, hon kan faktiskt få åka för min del. Jens lär väl hänga kvar nån vecka till eftersom alla fjortisar har gått på kampanjen, men egentligen är det hans tur att åka. Han är verkligen minst en klass under de andra.