• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Cheri

Hålle rmed om att Agnes kan tyckas ha en svullen tunga, men hon har något som ingen annan av dom har, ett eget varumärke i sin röst. Man tvekar inte en sekund på att det är Agnes man hör.

Hoppas på Sebastian dock!

• snobben

Agnes är extremt nasal, stör mig på det. jens har långt ifrån samma klass som de som är kvar. Mycket bra att han äntligen åkte. Vem skulle vilja se honom i folkparkerna i sommar?

• Alec

Däremot tycker jag att Jens var väldigt storsint efteråt när han åkte ut!

• SassaBrassa

Sebastian är helt klart bäst!!! Han är överlägsen och rör sigbäst och naturligt på scen. Och så har han grym utstrålning. Jag tycker att Sibel är en liten fjolla som ska ut. Men visst, hon sjunger vackert. Men jag gillar inte henne.

• Missisola

SassaBrassa: Då är vi två!!!!

Undrar vad det komemr stå på rubrikerna i morgon...

Lille jens hade ju gråten i halsen....

• Millan1984

Jag tycker att nån av tjejerna ska vinna. För Sebastian får ju skivkontrakt hur som helst, och det bästa för honom är ju att göra en "Darin".
    Om han vinner så blir han ju fast vid ett koncept och blir styrd av skivbolaget, men om han inte vinner så har han ju mer att säga till om, sound och stil o sånt där.

Hur som helst lär han lyckas.

• JCA

SassaBrassa: Jag håller med dig, hon sjunger bra och så, men jag gillar henne inte...

• halstabletten

Tråkigt för Jens att det var tvungen att sluta på det här viset, men nog kändes det att det var rätt person som fick åka hem ikväll.

Ska bli intressant att se nästa program- vad som helst kan hända!

• tahira

ja, jag hejar lätt på Sebastian men håller med Millan. Det bästa är ju nästan att komma långt men inte vinna, speciellt om man är så grym som Sebastian!

Kul om Sibel vann, tycker att hon är mest "pop", söt och lätt för småtejer att beundra. Agnes ska ut! hon är för ful och för dålig helt enkelt