• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Chigitita

Neej!! Vill att johan ska gå vidare juh!

• snutti

Jag hoppas på Sibel och Ola, men vem vet...

• Barbaskön

Men visst är programledarna jätte tråkigt klädda. Kan förstå att artisterna ska synas men vad var det för tramsigt och tråkiga färger programledarna har. De kan inte ha samma stylist som artisterna.

• Chigitita

Barbaskön: Aa dom är jätte tråkiga verkligen! Tror nog dom väljer sina kldäer själva utan stylist. KAnske ska va så att artisterna ska riktigt glänsa?

• tyla

att inte fler tycker om Lina!?
    jag tycker hon är hur söt som helst, och sjöng ju jättebra!
    Ola har jag gillar innan, men nu såg han ju för taaaskig ut.. ljusblått-inte hans färg!

är det inget idol alls nu nästa vecka förrens finalen på fredagen??

• fröken april

Ola ola ola!!!!!!!!! Så charmig bara!!! och go röst!!

• Zahcro

såg på tv4 på de som sjungit eftersom jag jobbade till 21. men tycker SIBEL och Lina eller Hanna.. Inte killarna!!!

• Zmoothie

Sibel!! Hon var jättenervös - vilket är fullt förståeligt - men presterade bra ändå. Inte så bra som hon kan, men bra!

Sen kan jag inte bestämma mig för Hanna eller Lina. Allmänt tycker jag att tjejerna håller högre klass än killarna, med vissa undantag, i år.

• Cheri

Vad e d för fel på Clabbe??? Han kan ju inte vara från den här världen?? *S*
    Är han verkligen kompetent om han trodde att Anton skulle VINNA?

Svar på tråden Idol 2005