• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Chigitita

J-a Skit oxå!! Stackars Johan! Hoppas han komemr med nästa gång!

• Love and Care

Jag är iaf helnöjd!!!! Instämmer i Olas "De e gött!" Men hoppas att Johan kommer med till slut också.
    Ja herregud, var fick Clabbe det där med Anton ifrån? Han var ju vråldålig!

• sebbeman

Den låten som Lina Pålsson sjöng ikväll....you will be in my heart....är det någon som vet vem som har skrivit den?????

• sebbeman

Ok då va det som jag trodde.....jag o sambon diskuterade det nämligen....Tyckte det va synd att hon inte vann...

• halstabletten

Jag hoppas på att Lina får en andra chans...jag var visserligen jättenöjd med Sibel och Ola, jag höll på dem. Men Lina var också riktigt duktig!!

• Kala75

Johan o lina till andra ch...

• Phantera

Jag gillar också Johan...men han hade så konstigt låtval...var precis som Clabbe sa..."Out of caracter"...(eller hur han nu sa?)...

Men Ola och Sibel är helt ok. Hoppas Johan och Lina går vidare till andra chansen då!

• Phantera

FÖRRESTEN!!

Lite OT eg...men jag och mannen min satt och tittade lite på "Floor filler" på TV3 innan Idol började igår...
    Juryn där var ju så mesig...man har ju vant sig vid deras "rättframma" stil och uppriktiga(?) bedömning!

Här var det bara: Bra kämpat! Till alla...typ!! Fastän det var kasst!!

Go Idol-juryn go!!

Svar på tråden Idol 2005