• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • drömvärld

Eftersom jag "känner" Basse så hoppas jag att han snart tar fram sin vanliga stil istället för den där låtsas fasaden han spelar upp! Självklart bara MIN åsikt (Har sagt det till honom med men han tycker att det är "ballare" så här!)

• rosamoln

Nej, verkligen inte ändra på Sebastians stil, den är ju kanonbra!

• drömvärld

Tur att smaken är som baken

• Chigitita

drömvärld: hur är han egentligen?
    tyckte kvällens vinanre var bra och hoppas att Johan och Agnes komemr med

• drömvärld

Hur är Basse egentligen? det borde nog min sambo svara på eftersom dem gått i samma klass och spelat i samma band för 100 år sedan. Jag var "bästis" med hans syster. Men Basse är speciell, han är jätte snäll och trevlig men den där fasaden/stilen han har på Tv är inte äkta Basse... eller nu kanske det är det. I somras var det det inte iallafall

• Phantera

Jag hoppas James och Agnes får tävla imorgon...bl andra!!

• sofia23

Johan måste juh få en chans till

• Chigitita

drömvärld: Oh vad det det bandet dom prata om ikväll?
    Tycker det är himla dåligt om det är en falsk stil!!
    Det amn gillar med "Basse" är att han sticker ut lite grann!

• drömvärld

Nej det var inte det bandet som nämndes ikväll, det var längre tillbaka. Men de var typ samma personer
    Som sagt kanske det är hans nya stil, jag menar när man är 20 byter man stil lika ofta som underkläder Men förut var det INTE hans stil!

Jag hoppas han vinner iallafall!! GO BASSE GO!

(Sen när han väl vinner så kan jag berätta ALLT om honom, typ om hans familj, vänner och sälja bilder på honom på e-bay ) OBS SKÄMTET!!

Svar på tråden Idol 2005